Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på ridskolan och myst med favoritponnyn som flyttar för gott imorgon 😭
Denna underbara ponny som är så rolig att rida, så mysig i boxen och som gjort under för min hopprädsla och gjort mig till en bättre ryttare.
Hon som alltid får en bit morot när jag är i stallet, hon som varit min favorit i så många år ❤️ Kommer kännas tomt utan henne nu :(

Men fint att hon får en värdig pension som sällskapshäst och får leva vidare!

Vi har dubbla regnbågar nu 🤩

Bifogade filer

• IMG_3385.webp
    IMG_3385.webp
    63,7 KB · Visningar: 17
Skrivit meddelande till vårdcentralen om vad händer nu. Hur ska jag få hjälp, vad är prognosen och om de inte kan hjälpa mig, kan de peka ut vart jag ska ta vägen då.

Får se svar.

Igår provade jag att ta runt 10 joggingsteg, supersakta. Huvudet sprängdes.

Nåväl nu ska jag försöka sova.

Passet är nu i Edinburgh! *Publikens jubel!* 🥳
Nu måste jag bara få en ledig dag så att jag kan boka tid och hämta det.
Surt att det kommer att kosta mig ytterligare nästan tvåhundra spänn till konsulatet, utöver bussbiljetten på typ hundrafemtio. :p

Varit på möte, trots att det tog emot att gå dit så var det jättekul när jag väl var där. Massor av bra diskussioner och matnyttig information. På vägen hem började det ösregna. Balanserande på en stege idag och hängde upp lyktor. Tyvärr verkar det som jag glömde sätta på on knappen på den ena (tack och lov lägre) så får åtgärda det imorgon. Tyvärr verkar en lykta lysa jättesvagt Får get det någon dag till innan jag tar in den.

Jag glömde helt att jag köpt en butternut squash åt fåglarna. Jag hade tänkt rosta den tidigare men det får väl bli nu istället. :sleep: Ställer klockan just in case så att jag kommer ihåg att stänga av ugnen. Den behöver inte vara helt mjukrostad, men lite lättare vill jag göra det för dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat