Behöver åka till Sicilien eller nånstans där. Vithaj siktad! Behöver åka o se den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det har simmat omkring ett gäng späckhuggare utanför Lysekil.Behöver åka till Sicilien eller nånstans där. Vithaj siktad! Behöver åka o se den!
Jag hade inte den känslan eftersom jag långt innan bestämt att Madam definitivt skulle bli min sista häst, jag var klar med allt meck runt hästeriet trots att jag älskade henne innerligt så därför slutade vi med flaggan i topp, hon blev ju trots allt 25 år och var kärnfrisk in i det sista, hade hon inte gjort sig illa hade vi fortsatt vår gemensamma vandring, nästa gång vi ses är jag också klar här. Döden är inte slutet utan början på nästa äventyr.
Ser beroendekedjan! Späckhuggare dödar vithajar. Så låt de vara i Lysekil!Och det har simmat omkring ett gäng späckhuggare utanför Lysekil.
Det blir tomt, fruktansvärt tomt och en rutin som plötsligt bryts, det är ju "inte bara ett djur" utan en älskad familjemedlem man inte längre kan kramaSkönt.
min var också 25 och kärnfrisk så vi hade räknart med fler år + minst 10 år till med nummer 2 och som tur var hittade vi ett hem åt ponnyn annars hade jag tagit bort alla 3.
Att se hagarna växa igen, stallet tomt och ingen rörelse mer än de vilda djuren som vanligt är fruktansvärt tomt.
Och jag kommer att få 713 kr. Men det betyder ju bara att jag har använt mer el (2460 kWh) och att jag bor i ett område (4) där elen kostar så mycket som möjligt. Men visst är det trevligt med en liten återbäring.
Skönt.
min var också 25 och kärnfrisk så vi hade räknart med fler år + minst 10 år till med nummer 2 och som tur var hittade vi ett hem åt ponnyn annars hade jag tagit bort alla 3.
Att se hagarna växa igen, stallet tomt och ingen rörelse mer än de vilda djuren som vanligt är fruktansvärt tomt.
Biljetter till vad?Jahopp, har biljetter men för många
Hoppas jag kan sälja tillbaka.
Phoebe BridgersBiljetter till vad?
Ja jag är nyfiken![]()