Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat! Njut!Norröver igen![]()
Fick övningskört en timme, men nu är det back to passenger princess.
Äter ahlgrens bilar och dricker kaffe.
Nu väntar ordentlig semester i en vecka!
Så himla fint det låterHaft en fantastisk dag på STrömsholm, en jättefin visning på slottet som var nästan helt inriktat på armens rid- och körskola. Fanns ett helt fotoalbum med kort från det året min morfar gick här som han som visade slottet tog fram. Fick också se tornrummet som rymde massa olika böcker och annat material från armens rid- och körskola som låg här i hundra år. Sen har jag åkt runt och tittat på olika delar här till exempel kapplöpningsbanan, gamla remonthästdepån, olika tävlingsbanor och olika bostäder för personal i olika befattningar med en från traditionskommitten. Åt lunch på markan. Det här känns som en helt ovärderlig dag som inte går att köpa för pengar. Dessutom fantastiskt fint väder med sol, lite blåsigt men ändå skönt i solen. Ska gå ut en vända till och köpa med en sallad till ikväll innan markan stänger. Sen har jag författarmöte digitalt klockan 17!
Vi hängde ut fettet från 2 julskinkor och 2 rimmat stekfläsk för någon vecka sedan. Dagen efter plockade smulan ner snörena. Det luktade gott i träden.Glupska rackare de där kråkera! På 5 timmar tömde de hållaren på de 4 talgbollarna.
Vet inte, finns en ok vid Triangeln. Annars brunch på Laziza på Baltzarsgatan om du vill äta stor och god buffé.Imorn går turnén vidare till Malmö. Var äter man bästa falafeln i Malmö?
Kollar inte på muren men idag är det en härifrån med.Barnet somnade på två sekunder.
Jag har klämt i mig ett knäckebröd och väntar på att det ska bli dags för Muren.
Jag håller med dig i mycket även om jag tycker du är väl kategorisk.Du svarade på ett inlägg där jag nämnde mer än just prata jobb på lunchen, utan att extroverta ställer krav och villkor- en liten hänvisning till inlägg jag skrev tidigare i tråden där även andra kände att man inte fick sitta bara tyst och scrolla på telefonen eller bara tyst och äta och få hjänvila. Självklart visar jag respekt och accepterar att vi är olika, jag har inte precis gått bärsärkargång för att det pratas jobb precis.
Att jag missade rasten var på grund av "jag ska bara...." som är så vanligt när man är mitt uppe i något och så var rasten förbi. Inget jag gjorde med flit, det tolkades dock som att jag var sur och jag blev ganska hårt angripen pga det där en kollega hävdade att jag ju kunde meddela att jag inte ville fika med dem istället för att vara sur. Något jag alltså inte ens var. När jag försökte förklara avbröt hon och hävdade vad hon kände igen och igen och igen istället för att lyssna på mig när jag förklarade att det var ett missförstånd.
Imorn går turnén vidare till Malmö. Var äter man bästa falafeln i Malmö?