Har absolut inget med det att göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har absolut inget med det att göra
Men om du bara har bott där i 2 dagar borde väl allt vara rent från föregående hyresgästs flyttstädning?Dricker te och väntar på en inspektion av lägenheten. Ventilation och rör/avlopp om jag förstått det rätt. Kul när jag bara har bott här i 2 dagar och inte hunnit göra rent ventilatonsdon och annat![]()
Vad menar du med det då?Har absolut inget med det att göra![]()
Haha okejHade det varit en lite modern automat så hade jag inte klagat lika mycket.Tycker inte om att köra min killes bil heller. Den känns om en monster truck.
![]()
Hur ska man veta det?Har absolut inget med det att göra![]()
En klok kvnna sa en gång att om man kan stryka hälften av dagens to-do så är man jätteduktig!Jobbar hemifrån och slänger mig på sängen någon minut. Jag sa till min man här om dagen att det känns som att jag misslyckas varje dag. Varje dag har jag ambitioner som jag sen inte lyckas uppfylla och när jag släcker lampan på kvällen så tänker jag på allt jag inte hann med eller orkade med. Men lyfter man blicken så inser jag att allting rör sig i rätt riktning. Varje halvår är ett steg framåt, även om dagarna och ibland veckorna är trassliga och tungrodda. Så jag påminner mig själv om att utveckling tar tid, och jag har all anledning att vara stolt över allt jag gör.
En klok kvnna sa en gång att om man kan stryka hälften av dagens to-do så är man jätteduktig!
Det kan man tycka men tyvärr inte. Städfirman de anlitade är skräp och jag vill inte ha in dom i mitt hem. Jag städar hellre själv så jag vet att det blir ordentligt gjort.Men om du bara har bott där i 2 dagar borde väl allt vara rent från föregående hyresgästs flyttstädning?
Jag flyttade in i hyresrätt nu i januari och lägenheten var så dåligt städadMen om du bara har bott där i 2 dagar borde väl allt vara rent från föregående hyresgästs flyttstädning?
Jula har ju kundrecensioner att gå efter.Letar vägghängd slangvinda. Hittat två kandidater, Julas och Clas Ohlsons billigaste. Frågan är om det är för billigt, är det bättre att köpa Gardena? Jag får typ fyra billiga för samma pris som en Gardena..
Vi har pratat med rörmokare om att installera vattenutkastare. Äntligen!
Hur ska jag veta att du kopplar det med ett random social media kontoHur ska man veta det?