Javisst, Clas Ohlson också. Den ena säger sig och den andra så. Det ger inte mycket vägvisning när det är både ettor och femmor i betyg.Jula har ju kundrecensioner att gå efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Javisst, Clas Ohlson också. Den ena säger sig och den andra så. Det ger inte mycket vägvisning när det är både ettor och femmor i betyg.Jula har ju kundrecensioner att gå efter.
Jag har varit med om flera gånger att det tagit lång tid på ratsit. Mr koll ger jag inget för. Folk på våran gata har bott i husen 30 år före de byggdes.Brukar ha som vana att kolla dödsannonserna på lördagarna innan jag kliver ur sängen, tagit lite skämtsamt till mig från en tidigare vårdtagare att man måste kolla först så man inte står med så man kan äta frukost sen, lite skojsamt sådär. Nyss när jag var inne på tidningens sida skrolla jag genom sidan och såg en killes dödsannons jag fick för mig att söka på namnet, bara fick ett infall. Påstås död sedan 10 dagar men fortfarande inte registrerad som avliden och mer eftersökt på mr koll än vanligt...Lite märklisch ändå. Undra om det är "vanligt" OM det är en fejkad död att man gör så, slog mig plötsligt.
Okej, vart bara fundersam för det har ju säkert hänt att någon gjort så innanJag har varit med om flera gånger att det tagit lång tid på ratsit. Mr koll ger jag inget för. Folk på våran gata har bott i husen 30 år före de byggdes.
Jaha, jag tyckte tvärtom, dvs att betygen på slangvindorna var rätt jämnaJavisst, Clas Ohlson också. Den ena säger sig och den andra så. Det ger inte mycket vägvisning när det är både ettor och femmor i betyg.
Därav att jag funderar. Jag tycker inte betygen säger så mycket, en del ger en stjärna och skriver "det var bra" liksom.Jaha, jag tyckte tvärtom, dvs att betygen på slangvindorna var rätt jämna. Något annat kan ju kanske vara svårt att hitta som "bevis"?
ÄLSKAR min från gardena, har bara hyllningar till den. Tror den är tre-fyra år gammal och är som nu fortfarandeLetar vägghängd slangvinda. Hittat två kandidater, Julas och Clas Ohlsons billigaste. Frågan är om det är för billigt, är det bättre att köpa Gardena? Jag får typ fyra billiga för samma pris som en Gardena..
Vi har pratat med rörmokare om att installera vattenutkastare. Äntligen!
Låter ju lovande. Men är den värd fem gånger mer än de billigare varianterna tro.. Jag tycker det är väldigt mycket pengar att lägga på slangÄLSKAR min från gardena, har bara hyllningar till den. Tror den är tre-fyra år gammal och är som nu fortfarande
Just när det gäller själva slangen så säger jag ja. Och även slangvindan. Om man använder grejerna dagligen är det värt det. Innan köpte jag slang ofta, sen jag började köpa den här har jag inte behövt köpa några fler alls:Låter ju lovande. Men är den värd fem gånger mer än de billigare varianterna tro.. Jag tycker det är väldigt mycket pengar att lägga på slang
Jag googlade eftersom jag inte visste nåt.Hur ska jag veta att du kopplar det med ett random social media konto
Vi har gatorna men köpte den på rea det var värt det.Låter ju lovande. Men är den värd fem gånger mer än de billigare varianterna tro.. Jag tycker det är väldigt mycket pengar att lägga på slang
Oh, ska försöka hinna slänga mig ner till förrådet mellan möten och hämta upp balkongkuddarna.Inviger balkongen för i år![]()
![]()
Men är det superslang i vindan verkligen? Jag har känt på den och den känns precis som vilken slang som helst.. och jag vill inte köpa en annan slang om jag köpt en slangvinda för 2500.Just när det gäller själva slangen så säger jag ja. Och även slangvindan. Om man använder grejerna dagligen är det värt det. Innan köpte jag slang ofta, sen jag började köpa den här har jag inte behövt köpa några fler alls:
https://www.gardena.com/se/produkte...emium-superflex-slang-13-mm-12/967250301.html
Ihop med kopplingarna premium så tar det lång tid innan läckor uppstår.
https://www.gardena.com/se/produkter/bevattning/slangkopplingar/premium-hose-connector-13-mm-12-–-15-mm-58/967667201.html
Men de kostar 5 gånger mer och håller säkert ungefär 5-10 gånger längre. För mig är det värt att slippa arbetstiden för inköp, ominstallation och återvinningsresor för de 4-9 utbyten som måste göras. Dessutom gör själva slangens kvalitet i sig att man sparar arbetstid på varje moment man använder slangen i - billiga slangar är fantastiska skapare av frustration.
Min från Jula är 5 år, nu först måste jag nog byta slang den känns lite spröd.Men är det superslang i vindan verkligen? Jag har känt på den och den känns precis som vilken slang som helst.. och jag vill inte köpa en annan slang om jag köpt en slangvinda för 2500.
Har läst ännu mer recensioner och Gardena har inte fått bra alla gånger. Jag är tveksam om den verkligen är värd så mycket pengar.
Men är det superslang i vindan verkligen? Jag har känt på den och den känns precis som vilken slang som helst.. och jag vill inte köpa en annan slang om jag köpt en slangvinda för 2500.
Har läst ännu mer recensioner och Gardena har inte fått bra alla gånger. Jag är tveksam om den verkligen är värd så mycket pengar.