Vad gör vi? Del CCXIII

Kaos på jobbet och fortfarande ont i nacken men absolut inte lika illa som innan.
Nu har kaoset lugnat sig och allt bara löste sig helt plötsligt.
Möte med migränhjälpen avklarat och det lät lovande :up:

Katten har pillat med sin aktiveringsleksak en lång stund i dag. Tycker det är mysigt att kunna kika på vad hon gör om dagarna :)

Väntar på att en mäklare ska ringa. Solen skiner och det är tydligen 18 grader varmt ute. Jag borde passa på att vara utomhus nu, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på där. Hundarna sover, sambon jobbar... Sådana här dagar önskar jag verkligen att jag hade en liten egen gräsplätt. Då hade jag suttit utomhus bara för att. (Ja jo, jag kan sitta på någon allmän gräsmatta också, men det är sällan lika avkopplande)

Skrivit arga mail till registraturen, och då fick jag faktiskt ett svar. Fick genom personen mailaddress till chefen på enheten. Skrivit argt mail och sagt att även om det är långa handläggningstider är det här inte acceptabelt. Särskilt som det i princip är juni och alla går på semester och ingenting görs förrän efter semestrarna i mitten av augusti. Får se vad som händer.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 369
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
657
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 233
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 053

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka