Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska ju ha en vägghängd, inte vagn.Nä, jag tycker inte allt från dem är bra heller men deras premiumkopplingar och superflex-slangen är värda sin vikt i det guld de kostar.
Den slangvinda jag köpte senast hittar jag inte riktigt i sortimentet, den här är mest lik (men verkar levereras utan slang):
Visa bifogad fil 167589
Nä du borde inte. Jag hoppar eurovision istället. Skall passera förbi @Fjordfrälst skapligt tidigt på söndag dessutom så tidigt sovning lördag.Egentligen borde man väl ha chips och läsk och dip under Eurovision men jag hoppar nog det och äter mer äpplen.
Går det byta slang alltså? Då är ju Jula definitivt intressant igen!Min från Jula är 5 år, nu först måste jag nog byta slang den känns lite spröd.
Vink i förvägNä du borde inte. Jag hoppar eurovision istället. Skall passera förbi @Fjordfrälst skapligt tidigt på söndag dessutom så tidigt sovning lördag.
Vi skall vara i linghem före 10.30 på söndag....Vink i förväg![]()
ska också laga tacos senare, mums! Åh mjukglass är ju med såååååå gott!Äter tacosÅt årets första mjukglass idag
Och är inte lika mordisk som igår, alltid något hehe jobbdagen gick rätt bra för ovanlighetens skull!
Blåbärsmjukglass is the stuffska också laga tacos senare, mums! Åh mjukglass är ju med såååååå gott!
Aldrig provat! Men låter drömmigt gott!Blåbärsmjukglass is the stuff![]()
Jaha vad händer i Linghem då?Vi skall vara i linghem före 10.30 på söndag....
Dm sprint orientering för östergötland. Barnet ska springa.Jaha vad händer i Linghem då?![]()
Det tycker jag låter som en utmärkt ide!Blev så sjukt sugen på spagetti och köttfärssås men orkar jag åka och handla igen?![]()
Bra fråga! Det förutsätter jag att det går.Går det byta slang alltså? Då är ju Jula definitivt intressant igen!
Ta laxenGrubblar på middag. Jag åt upp de sista revbenen igår så lite villrådig om vad det blir. Kanske ta ut ett paket rökt lax och äta det på hårt bröd med lite hovmästarsås? Alt ta fram en frusen klump ur frysen som jag inte vet vad det är.