Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog för givet att det var partnern det pratades om.Som jag förstått det är @Fjordfrälst personlig assistent så är hennes jobb att göra det.
Samma här.Jag tog för givet att det var partnern det pratades om.![]()
HmpfJa att du åt den![]()
Håller med både svarta pannkakor som jobbarkompisen sa och pölsa är så himla gott.Hmpf
Jag äter blodpudding relativt ofta. Det är gott.
Gillar pölsa också......![]()
Haft boendeetöd så nej, men var hemma på permis från korttids så var snäll och fixa (det enda jag gjorde, skötte sig själv i övrigt) uppdragsgivarens mat gjorde sig själv i ugnenDå kunde han ju fixa själv kan jag tyckamen jag antar att man helt enkelt vill vara snäll ibland!
Säger inte brukare heller, lite allergisk mot den benämningen. Vårdtagare sa jag i hemtjänsten, här säger jag uppdragsgivare. Partnern jag hjälpte till att laga blodpudding åt??? Man kallar sällan sin brukare/kund för mannen.
HeheHmpf
Jag äter blodpudding relativt ofta. Det är gott.
Gillar pölsa också......![]()
Jag började nog äta det innan jag läste. Nu när jag vet att det är gott bryr jag mig inte.Hehe. Aldrig fått hemma då mamma inte äter det och i skolan kunde man ju välja potatisbullar så aldrig ätit det eller velat prova. Pölsa låter ju ännu läskigare med lungdelar och allt jag läst i ingredienserna
.
Jag som är uppväxt med hemmaslakt tycker det är respekt för djuret att ta till vara på allt som går. Lungorna fick dock katterna.Hehe. Aldrig fått hemma då mamma inte äter det och i skolan kunde man ju välja potatisbullar så aldrig ätit det eller velat prova. Pölsa låter ju ännu läskigare med lungdelar och allt jag läst i ingredienserna
.
Pölsan ser så.....Inte gott ut till konsistensen med.Jag som är uppväxt med hemmaslakt tycker det är respekt för djuret att ta till vara på allt som går. Lungorna fick dock katterna.
Förstår inte riktigt skillnaden mellan t.ex lungor och köttet intill. Det ena gott och det andra inte?
Det är väl fantastiskt att de går att göra nåt av så många delar som möjligt.
Svarta pannkakor var ett roligt uttryckHåller med både svarta pannkakor som jobbarkompisen sa och pölsa är så himla gott.
Och pizza?Pölsan ser så.....Inte gott ut till konsistensen med.