Vad gör vi? Del CCXIII

Knappt någon feber idag, men jag vill ju vara frisk på torsdag så jag är hemma. Hela huvudet känns tjockt och hörselgångarna susar så det är nog inte fel att vila 😅 om jag blir piggare sen ska jag baka sockerkaka på ägg vi köpte med från @Efwa :) men än så länge håller jag mig i sängen.

Trött som en björn i vintertider men tidigt uppe då jag ska på fotvård. Balkongrenovering på gång så ev. är det dagen idag då det ska skäras loss betonggolv. Behöver alltså försöka hitta ett sätt att inte vara hemma.

Tisdag = börjar först 14.30. :cautious:
Just idag är jag dock oerhört tacksam över detta då jag spontanbokat en tatueringstid innan jobbet! 😁 Orimligt taggad! (Och en liten smula nojig över att det kommer göra ondare än jag minns, inte minst pga känslig hud just där. 🙈 Nåja! )

Nåväl, solen skiner, jag har flera timmars egentid idag, går på 5 dagarsledigt i eftermiddag, har tatueringstid, städade huset igårkväll så vaknade till nystädat (😍😍) och bara ja - det finns potential att detta ska bli en bra dag! 😁🥳

Sommarhage in the making! Ska bli så härligt sen när de kan gå ut här. ❤️
IMG_5374.webp

Inte så lugn morgon här, på väg in till jobbet såg jag mycket rök ur en soptunna för cigaretter. Fick ringa 112 och de hade precis ett annat larm så de bad mig att fixa en brandsläckare 😅 Tackolov så fanns det ett hotell i närheten och när jag kom ut så såg jag att någon annan var ute med hinkar med vatten :up:

Blev bara lite försenad till jobbet :rofl:

Vaken i över ett dygn nu. Skrivit polisanmälningar inatt och det är väl det + värk i foten som stör sömnen men eftersom jag ändå ska vända på dygnet då jag är ledig i morgon är det ok. Har fyra missade samtal från dolt nummer i morse men hade mobilen inställd på att inte släppa fram några samtal då jag hoppades få sova lite, jag gissar att det är polisen men hoppas de ringer tillbaka. :(

Eller är kanske inte så stor vits att vända dygnet, ska jobba tre nätter igen i helgen. :meh:

Vaken i över ett dygn nu. Skrivit polisanmälningar inatt och det är väl det + värk i foten som stör sömnen men eftersom jag ändå ska vända på dygnet då jag är ledig i morgon är det ok. Har fyra missade samtal från dolt nummer i morse men hade mobilen inställd på att inte släppa fram några samtal då jag hoppades få sova lite, jag gissar att det är polisen men hoppas de ringer tillbaka. :(

Eller är kanske inte så stor vits att vända dygnet, ska jobba tre nätter igen i helgen. :meh:
Jupp, såg nyss ett sms att min anmälan behöver kompletteras och att de skulle ringa från dolt nr. 😐

Så trött idag! Skulle helst bara sova eller ligga i soffan och spela tv spel hela dagen men har en inlämningsuppgift som jag måste skriva klart. Har dock väldigt svårt att koncentrera mig på det jag ska göra.

Hemma. Vissa har köpstopp på kläder och grejor. Jag har definitivt köpstopp på mat. Fattar inte hur jag lyckades pressa in mer. Men det gick. 1 paket kycklingdelar hamnade i kylen och kommer ätas på lördags när jag kommit hem från Göteborg, beroende på hur sent det blir.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 374
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 238
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka