Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog ingen som inte är glad för att de kan betala sina räkningar. Dock hade jag gärna sluppit jobbet med att betala mina räkningar, speciellt som en autogirobetalning av en försäkring krånglar och jag kommer att behöva hålla koll på den. Inte precis klackarna i taket.Jag är glad att jag kan.
Jupp, såg nyss ett sms att min anmälan behöver kompletteras och att de skulle ringa från dolt nr.Vaken i över ett dygn nu. Skrivit polisanmälningar inatt och det är väl det + värk i foten som stör sömnen men eftersom jag ändå ska vända på dygnet då jag är ledig i morgon är det ok. Har fyra missade samtal från dolt nummer i morse men hade mobilen inställd på att inte släppa fram några samtal då jag hoppades få sova lite, jag gissar att det är polisen men hoppas de ringer tillbaka.
Eller är kanske inte så stor vits att vända dygnet, ska jobba tre nätter igen i helgen.![]()
Håller tummarna!Ska snart fara iväg och träffa min förhoppningsvis nya arbetsgivare.
Hoppas hon dyker upp den här gången..