Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sova.
Var på två lägenhetsvisningar idag. Den ena var fin, men läget inte alls kul. Den andra var inte lika fin och lite mindre, men läget mycket(!) bättre. Den första kommer vi tacka nej till, just pga läget, den andra tål att funderas på.

Imorgon åker sambon hem och jag ska jobba. Känns inte riktigt som att jag varit ledig den här helgen eftersom vi åkt runt så mycket hela j*vla tiden. Nästa lediga dag är på torsdag, men då ska det visst vara soligt så då kanske jag åker till en bekant och hälsar på. Längtar samtidigt efter en ledig, solig dag utan planer...

Känner mig stissig i huvudet men ska försöka sova nu. Pratat med vän som lät trött och var lite strandad på Arlanda. Jag hade gärna hämtat henne där men det var väl inte riktigt rimligt ikväll. Nu bör hon dock sitta på tåget i alla fall.

Imorgon jobb, ser inte jättemycket fram emot det egentligen…

• Hjärta
Reactions: Sel
Söndagsångest. Motat den framför mig med promenader i stormen och telefonsamtal med en otroligt fin person.

Nu kom den dock ikapp och tillsammans med hjärnspökena som härjar efter en kommentar igår, så lär det bli en kul natt… 🫠

Ska ställa mig i en varm dusch nu iaf. Sen blir det sängen.

Klockan är inte ens elva men jag ska tamesjutton tippa omkull här. Ska prova ställa klockan så att jag kommer iväg till gymmet imorgon men det har varit HELT omöjligt att gå upp innan tvång hela veckan, så vi får se.
Har också kommit ihåg att stänga av värmen! :up:

Blir hemma idag igen. Satsar på att komma tillbaks till jobbet imorgon. Ska vara med på veckomötet via teams. nu kl 8 sen går jag och lägger mg igen
2 grader ute när det utlovades minst 6..

Inte ok snart måste jag ta tag i mina dahlior som inte valde att börja knoppa och leva livet förens nu i september. De kommer INTE hinna slå ut de otacksamma jäklarna

Otroligt! Glömde änna jacka till jobbet imorse och det var ju faktiskt kyligt ute, härlig luft 😍 men kände mig kanske lite mer "burrig" då jag verkar riskera åka på nån mer skit, blä.
Läste på MSN startsida när jag öppna datorn också att Sverige riskerar att få kallare vinter än normalt. Så äntligen en rejäl vinter som det ska vara då !?! 😍. Nåja, tror på't när jag ser't! 🙃.

Bifogade filer

• 20250922_082106.webp
    20250922_082106.webp
    47,3 KB · Visningar: 13
Ah, jag hade aldrig hört endera namnen. Kan förklaras med att jag inte direkt har några minimedborgare i min närhet :angel:
Alltså de har ju funnits alltid. Men kan vara så att det krävdes dagis eller liknande när vi var små på stenåldern 🙈😂
Det fanns när jag var ung ;)
Fast du är ju bara barnet såatteh 😁
De fanns säkert på stenåldern när jag var ung också... men jag hade fullt upp med att tillverka hästar av det som fanns tillgängligt (jag hade ett litet "stall" bredvid vedförrådet och "hästarna" var pallbockar i trä :heart) :D
Som jag skrev ovan, kan ju vara så att det krävdes organiserad barnpassning för ingen jag kände hade dem hemma i alla fall.

Alltså de har ju funnits alltid. Men kan vara så att det krävdes dagis eller liknande när vi var små på stenåldern 🙈😂

Fast du är ju bara barnet såatteh 😁

Som jag skrev ovan, kan ju vara så att det krävdes organiserad barnpassning för ingen jag kände hade dem hemma i alla fall.
Jag känner mig inte så ung längre 🙈 är närmre 40 än 30 nu 🙈

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn