Har plockat ohemula mängder kantareller! Och målat. Hade nu inte mitt hem sett ut som en rövarkula hade jag varit helt nöjd. I morgon kanske...
Jag med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har plockat ohemula mängder kantareller! Och målat. Hade nu inte mitt hem sett ut som en rövarkula hade jag varit helt nöjd. I morgon kanske...
Vad är det som smäller vid den här årstiden??Känner mig deppig.
Om jag hade vetat hur mycket det smäller i området hade jag aldrig köpt min lägenhetMed en skotträdd hund är det inte roligt alls. Flyttade hit i slutet av maj och den senaste månaden har det börjat smälla. Innan dess var det hur lugnt som helst.
Jakt.Vad är det som smäller vid den här årstiden??
GrattisJösses. Är så galet mätt. Mer fantastisk mat och mer fina presenter.
Nu är jag nöjd och tacksam.
Ska bli skönt att sova.
Visa bifogad fil 174325
Det är vell jakttider. Fågel bock (tror jag) gris mm.Vad är det som smäller vid den här årstiden??
Ingen aning. Jag bor ute på landet men har turen att det inte smäller här titt som tätt - tack och lov! Det händer någon enstaka gång att vi hör något skott sent på kvällen och då antar jag att det är vildsvinsjakt. Men inte mer än så.Det är vell jakttider. Fågel bock (tror jag) gris mm.
Jag har fått rådet att hålla mig till vanliga doser efter sådana berg och dalbanor.Var nere på 3.6, nu upp 9.2 Kroppen trött på det här jojoande. Grubblar redan på hur mycket långverkande jag ska ta ikväll.
Vi hör skotten på skjutbanan 3 km bort. Men jag lyssnar på jaktpoddar också och har lärt mig därifrån + bekanta jagar.Ingen aning. Jag bor ute på landet men har turen att det inte smäller här titt som tätt - tack och lov! Det händer någon enstaka gång att vi hör något skott sent på kvällen och då antar jag att det är vildsvinsjakt. Men inte mer än så.
Jag har fått rådet att hålla mig till vanliga doser efter sådana berg och dalbanor.
På långverkande (lantis?) dippar du väl inte?
Jag har bott ovanpå en godisaffär. Där kan man snacka om nära!Farligt nära!
Jag vet inte den exakta summan, men det är ju inte utan ansträngning och man måste ju överleva. Jag förstår inte resonemanget att det ens är skattefritt och att man inte jobbar. Nej det är hela grejen, man behöver en försörjning medan man försöker få jobb, man behöver pengar för att betala hyra, köpa mat, gå till läkare osv. Och det är väl inte klart att man inte vill jobba? De flesta vill inte gå på soc, de flesta vill jobba, men man vill också ha någonstans att bo och kunna äta sig mätt. Och helst på mat, varierad och hyfsad nyttig sådan inom rimliga ramar.Kikar på nyheterna, är det verkligen så att en ensamstående med 2 barn får 25000 skattefritt i månaden? Är ju galet isf.
En av mina kollegor har 2 barn å får ut ungefär som mig dvs 21 i månaden.. å hon jobbar som fasen. Klart man inte vill jobba om man utan ansträngning får 25.
Skostorlek?Åkt tåg
Försenad. Så klart
Nu i sängen på ett inte så fancy hotell i Sundbyberg. Självincheckning på en skärm i lobbyn. Med ca tusen frågor. Vad har du för mailadress? Vill du uppgradera rummet? Vill du ha hyrbil? Vad är din favoritfärg?![]()