Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som världsmästare i konvalescenser råder jag dig att planera livet i varannandags aktiviteter. Dvs varannan dag gör du något - handlar, tvättar etc. Varannan dag gör du mest ingenting alls.Igår kände jag mig helt ok, gick och handlade, tvättade. Idag är det kokt spaghetti igen. Ont i huvudet och spaghetti.
Eller så tar hon det lugnt tills hon mår bättre o får kontroll över bsSom världsmästare i konvalescenser råder jag dig att planera livet i varannandags aktiviteter. Dvs varannan dag gör du något - handlar, tvättar etc. Varannan dag gör du mest ingenting alls.![]()
Så svårt att inte gå igång på det haha. någonr ord du snabbar upp? Nynna lite av melodin, kanske soundhound kan plocka upp nått. Fanns det någon video till låten, nåt i bildspråket du minns? Ibland hjälper visuella minnen lite bättre med att trigga fram låtminnen.Nytt problem för kvällen.
Youtube valde att spela en låt för mig som jag inte hört på många(!) år. Jag minns att på tiden då jag hade spotify, så hade jag den låten i samma spellista som en annan låt som jag gillade väldigt mycket.
Nu vill jag lyssna på den där andra låten, men jag minns inte vilken det var! Jag minns bara att det var en låt som var väldigt populär på typ Rix FM och liknande radiokanaler, troligen runt år 2020-2021. Kanske något år tidigare. Jag tror(!) att det var en svensk artist, men det är inte säkert. Kvinnlig artist var det i alla fall, och det var en låt hon skrivit som egentligen var tänkt till någon annan artist från början, men som kändes "för personlig", så hon sjöng den själv. Men inte f*n minns jag varken artistens namn, låtens namn, några ord ur låten eller melodin.... Jag har försökt googla massor nu efter populära låtar med kvinnliga artister under de år som jag tänker mig att den kan ha varit från, men nej. Inget. Jag tror(!) att låttiteln bestod av ett enda ord, men det är inte heller säkert. Jag kanske blandar ihop det med någon annan låt...
NEJ, jag minns ingentingSå svårt att inte gå igång på det haha. någonr ord du snabbar upp? Nynna lite av melodin, kanske soundhound kan plocka upp nått. Fanns det någon video till låten, nåt i bildspråket du minns? Ibland hjälper visuella minnen lite bättre med att trigga fram låtminnen.
Issues med Julia Michaels?Nytt problem för kvällen.
Youtube valde att spela en låt för mig som jag inte hört på många(!) år. Jag minns att på tiden då jag hade spotify, så hade jag den låten i samma spellista som en annan låt som jag gillade väldigt mycket.
Nu vill jag lyssna på den där andra låten, men jag minns inte vilken det var! Jag minns bara att det var en låt som var väldigt populär på typ Rix FM och liknande radiokanaler, troligen runt år 2020-2021. Kanske något år tidigare. Jag tror(!) att det var en svensk artist, men det är inte säkert. Kvinnlig artist var det i alla fall, och det var en låt hon skrivit som egentligen var tänkt till någon annan artist från början, men som kändes "för personlig", så hon sjöng den själv. Men inte f*n minns jag varken artistens namn, låtens namn, några ord ur låten eller melodin.... Jag har försökt googla massor nu efter populära låtar med kvinnliga artister under de år som jag tänker mig att den kan ha varit från, men nej. Inget. Jag tror(!) att låttiteln bestod av ett enda ord, men det är inte heller säkert. Jag kanske blandar ihop det med någon annan låt...
Men JA, den borde det vara! Det låter bekant! Måste lyssna och se om det stämmer.Issues med Julia Michaels?