Jag är ju 90-talistOch jag är 40 såatteh![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju 90-talistOch jag är 40 såatteh![]()
Jättekonstigt och svårt att veta hur man ska klä sig om man är hemifrån hela dagen.Visst har det varit skumt? Jättejobbig temp. Inte skönt varmt som på sommaren utan klibbigt och hemskt, och då är ju röten över sedan länge!
Så bara barnetJag är ju 90-talist![]()
Yaaay jag är en barnrumpa!Barnrumpa![]()
![]()
![]()
En äldre fin bekant satt i ett sällskap där nån påstod att livet börjar vid 60.Jag känner mig inte så ung längreär närmre 40 än 30 nu
![]()
Jag känner att livet springer ifrån migEn äldre fin bekant satt i ett sällskap där nån påstod att livet börjar vid 60.
Han konstaterade -ja, det var ju 30 år sen![]()
Det är "bara" en känsla. Kan låta klämkäckt men försök se var du är i livet nu och vad som kan komma.Jag känner att livet springer ifrån mig![]()
Jag har också mensvärk. Det är synd om oss. Vi borde få gratis choklad hemlevererat.Måndag…
Mensvärk, hjärnspöken och känner mig snuvig. Blörk.
Nåväl, bara att kötta på. Snart ledig onsdag!![]()
Jättevanliga inom förskolans världAh, jag hade aldrig hört endera namnen. Kan förklaras med att jag inte direkt har några minimedborgare i min närhet![]()
Heja dig! Skönt att ha en varm, gosig häst att samla ihop sig med sen!Idag är det måndag och veckans psykologbesök. Vet att vi ska prata om extra kämpiga saker idag, så får se hur det går. Efteråt ska jag till stallet och trösta mig med hästlukt iaf.
Ja, verkligen bra att komma till hästen idag.Heja dig! Skönt att ha en varm, gosig häst att samla ihop sig med sen!![]()