Högst rimligt faktiskt! I stora lass!Jag har också mensvärk. Det är synd om oss. Vi borde få gratis choklad hemlevererat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Högst rimligt faktiskt! I stora lass!Jag har också mensvärk. Det är synd om oss. Vi borde få gratis choklad hemlevererat.
Jättevanliga inom förskolans värld.
Har läst flera gånger och förstår inte alls vad du menar?Suck. Passade på att köpa billig choklad på matsmart med datum 29/11. På produkten imorgon. Gillar inte falsk marknadsföring.
2 månader tidigare utgång än angivet på hemsidan.Har läst flera gånger och förstår inte alls vad du menar?
Aha. Med "på produkten imorgon" menar du alltså att det på produkten står att den går ut den 23/9? Men då har det väl ändå blivit något fel bara? Jag tänker att choklad som är bäst före morgondagens datum borde gå att äta länge utan några som helst problem?2 månader tidigare utgång än angivet på hemsidan.
Kan lika gärna vara vitdassig. Hade det stått morgondagens datum hade jag inte köpt. Inte första gången de har dålig koll på datumen de anger, men annars är det rätt bra att handla därifrån när de gör rättAha. Med "på produkten imorgon" menar du alltså att det på produkten står att den går ut den 23/9? Men då har det väl ändå blivit något fel bara? Jag tänker att choklad som är bäst före morgondagens datum borde gå att äta länge utan några som helst problem?