Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillade på godiset - inte på hostan!Precis varit och köpt ytterligare 6kg godis för gårdagens 5kg kommer nog inte räcka...
(Mässa på g på jobbet)
Nu lite lunch sen ska jag nog fortsätta hosta lungorna ur mig :/
En av de roligaste arbetsuppgifterna som finns!Roat mig med att tömma frysen på min avdelning. Hittade utgången mat från 2018 och hur gammalt det som låg i gamla igenfrusna matlådor är det ingen som vet.![]()
Men den var godIgår tog en skata min bit foccacia som redan var 3/4 inne i munnen och jag fick skatfötter både i munnen och på handen och vingar i ansiktet![]()
Visst var den! Du tog den godaste biten också - sista kanten med havssalt påMen den var god![]()
![]()
Mat förberedd. Nu bara steka färsen och svampinjonerna kvar innan soppan ska kokas ihop.Satt en bröddeg, kollar på Barbapappa med Marodören, ska strax börja förbereda middagen.
Det här borde jag ha skrivit/gjort.Min lediga dag har ägnats åt att börja tvätta alla sängkläder från stugan, det är ju perfekt torkväder ute så det är bara att passa på
Och blev det lite gräsklippning, hundgården behövde en shave + kanter inne i trädgården. Men nu får det snart vara slut på gräsklippning! Det växer ju somfortfarande
Men nu är det kaffedax![]()
Det är bara att mata upp dem även om de är rejält sura. Så länge det inte möglet är det ingen fara. Min har stått 1 månad nu den luktar lite aceton.Funderar på att starta en ny surdeg när jag kommer hem från jobbet. Jag gör det vartannat år ungefär, sen glömmer jag mata den och så blir den sur på riktigt och jag sköljer ner den i vasken.