Är det 28-åringen? Eller vad han blev, tänkte på att det var längesen du nämnde honom och tyckte det var kul med just åldern som benämning![]()
Han är 31 år nu och ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det 28-åringen? Eller vad han blev, tänkte på att det var längesen du nämnde honom och tyckte det var kul med just åldern som benämning![]()
Jag tittade på andra skolor med boende iväg hemifrån men inte just Lundsberg
Sen är förstås frågan vad hennes pappa godkänner.
Hon vill inte gå naturbruk utan vill gå samhällsprogrammet och mest troligt med valet beteende.
Det är min erfarenhet också redan på stenåldern (sent 90-tal)Jag är avskräckt från NIU. Känner 4 som fått där med ridning, enbart en rider fortfarande... andra sökte och kom in med sin ponny och när de börjat fick de höra att den inte dög utan de var tvungna att köpa häst för att platsa. Sen blev det bara pannkaka. Å andra sidan har skolan avslutat samarbetet med Skästa nu så det kanske blir bättre.
Undrar om det ligger ett batteri på lagerhyllan nu då?Beställde en trimmer på nätet
Från Granngården.
Fick.mail imorse att den fanns att hämta. Samma butik som absolut inte hade någon utan batteri.
Hämtade ut den och den levererades utan kartong för den hade de inte hittat.
Alltså fanns den på lagret ändå.
Nåväl, sparade 500 på krånglet.
Så fint att du kunde hjälpa dem! Och javisst är det huggormJag har diskuterat livets vara eller icke vara med två mycket ilskna snören
Är/var ute på promenad med hunden och på en grusväg låg det två ganska stora huggormar (tror jag, snokar har väl inte ränder?). Precis i hjulspåret och även om vägen knappast kan anses högtrafikerad så kör det ändå bilar på den med jämna mellanrum. Alltså en olämplig plats för ett sådant snöre att vistas på. Sparkade försiktigt lite grus på den första, krävdes en del övertalning och den väste högt och ljudligt men flyttade sig faktiskt. Den andra var inte lika enkel, men efter att ha beväpnat mig med en gråbo så gick den med på att avlägsna sig. Inte utan att göra utfall mot växten dock. Men, snörena blev bara sura, inte omgjorda till band
Nu ska jag och hunden ta oss hemåt. Cirka två timmars promenad hittils![]()