Ska alldeles strax till stallet. Därefter duscha inklusive tvätta håret och sen lägga mig. Hoppas få närmare fyra timmar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Har många vänner som brukar skådespela på övningar (framförallt större övningar för ambulanssjukvården)..Såg också det - så fruktansvärt!
Ok. Dumplings har jag aldrig testat. Gnocchi deg och kroppkaksdeg liknar varandra däremot.En nära släkting tycker jag! Typ pastadumpling. Som sagt behandlas den ju i mångt och mycket som pasta... å andra sidan är det mycket logiskt att min favoritpasta inte alls är pasta.![]()
Livsförändrande? Det låter ju gräsligt dramatiskt!Håller på och peppa mig inför ett samtal som kan vara livsförändrande. Försöker tänka på vilken ton jag ska anslå och hur jag inte ska babbla för mycket vilket jag alltid gör när jag är nervös.
Livsförändrande? Det låter ju gräsligt dramatiskt!
Jo+potatis.Det är vell inte pasta?
Kärt barn har många namnFick visst inte fatt i AF i dag vid 8 trots att hon skulle höra av sig, märkligt. Tröttnade och meddelade chefen om att jag tycker att beteendet är oförskämt och frågade om det inte kan gå via henne hädanefter, jag har fått lite nog av nonchalans och hon har lite mer pondus än vad jag har. Mina saker ska fungera, det första man kan göra är väl att höra av sig som planerat så bollen kommer i rullning. Åtminstone.
Har jobbat. Löst lite problem. Mailat om lite problem. Och är otroligt glad över att det är fredag äntligen, för det är väl fredag va?!
Döpte datorn!
Visa bifogad fil 174732
Har som vanligt svårt att sova om nätterna så ligger bara och vänder mig. Är så trött på kvällarna och tänker "jag behöver inte ta någon sömntablett, jag är ju så TRÖTT" och så tickar klockan på och när den är typ 03-04 inser jag att jag skulle tagit en ändå, ännu en natt utan sömn. Kanske lite strax innan larmet skrämmer livet av mig, jag stänger av det och spionen skuttar upp på mig och säger "Matte, du missade alarmet!!!" Nej gullet, jag sket i det, men det brukar han inte bry sig om, 27 kg hund kliver omkring på mig tills jag går upp.
Hundarna ska få gå ut i skogen nu i alla fall, får passa på att tömma ur fickan på kottar som rottisen samlat på sig och jag tagit ur hennes mun när vi kommit hem, antar jag lär få fylla upp den igen när jag kommer hemHon borde heta Kotten!