Jaha, då har vi hälsat på Örebro igen. Psykiatrin, mer specifikt. Fin byggnad ändå. Min mormor har varit ute och kört på fel sida motorvägen och polisen tog henne till psykakuten, uppskattar att de gjorde det. Själv anser hon att hon mår bra, men hon är nog ganska dement. Det har hon visat tydliga tecken på tidigare, jag är glad att hon inte orsakat en olycka och nu har hon inte längre körkort. Ska försöka få henne att stanna hos oss ett tag, hon var med på en natt. Hon tar inte hand om sig och accepterar inte hjälp av andra än sina barn men de kan liksom inte alltid...
Nu ska vi nästan bara tillbaka hem igen. Jag körde hela vägen hit och eftersom att vi ska ha med två bilar tillbaka får jag ju köra hem också. Jag är mest trött av alla intryck men varken dement, alkoholpåverkad eller lider av sömnbrist så det får gå. Väntar på att min mor och mormor ska komma tillbaka med en dunk bensin, hennes bil är i princip tom (men har inte fått bensinstopp) och jag vågar inte köra på E20 med så stor risk att få stopp.
Nu ska vi nästan bara tillbaka hem igen. Jag körde hela vägen hit och eftersom att vi ska ha med två bilar tillbaka får jag ju köra hem också. Jag är mest trött av alla intryck men varken dement, alkoholpåverkad eller lider av sömnbrist så det får gå. Väntar på att min mor och mormor ska komma tillbaka med en dunk bensin, hennes bil är i princip tom (men har inte fått bensinstopp) och jag vågar inte köra på E20 med så stor risk att få stopp.