Jobb, stall och sen det vanliga hemma på kvällen. Åt en mycket god vitkålsgratäng med rökt skinka 
Nu ska jag lägga mig och hoppas på sisådär fem timmar sömn.
Nu ska jag lägga mig och hoppas på sisådär fem timmar sömn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det trista i sammanhanget är väl att det oftast är bättre fisk och kött. Det andra vi köper i affären är sämre kvalite. Så blir vi sjuka. O sen snurrar det bara. Önskar så att vi alla hade möjlighet att köpa frisk mat.Det är det nog här också, jag har aldrig köpt någonting därifrån eller från fiskhandlaren. Detsamma gäller i och för sig slaktaren men inte riktigt i samma liga.
Fast riktigt så illa är inte kött och fisk i affären tänker jag? Vi bor ju inte i USA där det är tilllåtet att joxa en massa med maten.Det trista i sammanhanget är väl att det oftast är bättre fisk och kött. Det andra vi köper i affären är sämre kvalite. Så blir vi sjuka. O sen snurrar det bara. Önskar så att vi alla hade möjlighet att köpa frisk mat.
Stämmer inte överallt.Det trista i sammanhanget är väl att det oftast är bättre fisk och kött. Det andra vi köper i affären är sämre kvalite. Så blir vi sjuka. O sen snurrar det bara. Önskar så att vi alla hade möjlighet att köpa frisk mat.
Är också lite nyfiken på definitionen av "sjuk" respektive "frisk" mat...Det trista i sammanhanget är väl att det oftast är bättre fisk och kött. Det andra vi köper i affären är sämre kvalite. Så blir vi sjuka. O sen snurrar det bara. Önskar så att vi alla hade möjlighet att köpa frisk mat.