Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grejade hemma igår innan kvällsjobb; kom fram till att det blir väl mycket switch nails-askar i lådan sååå la ut de oanvända naglarna till försäljning och det dröjde inte länge innan en hel del av det är sålt; topp! :).

Hann också skritta en halvtimme igår; härligt att sitta på hästryggen igen efter pållans två veckors vila 😍. Härligt piggelin på tårna, ända träliga var molnet med flugor omkring oss 🙃, tyckte benen var lite lätt svullna efter en stunds vila i box men det var borta efter skritturen; fjordfröken är ju lite lymftrög och det märks särskilt om sommaren och hon fick ju lite längre sommarvila än planerat. Dock mjukstart då jag jobbar heeela helgen nu 😊. Strålande solsken just nu men åskan ser ut att närma sig 🫡.

Senast ändrad:
Det regnar.
IMG_9603.webp

Sitter på jobbet med en dubbel latte, har börjat fixa en sån bland det första jag gör när jag kommer hit. Den är nog på ca 0,5 liter. :angel:

Köpte även två liter jordgubbar, en började jag äta upp hemma och den andra fick följa med till jobbet, men jag tyckte inte de var så goda så får se om jag äter upp dem eller slänger. :meh:

Ligger på soffan just nu. Skall göra iordning några buketter att ta med till teaterns avslutningsfest som de har idag fast sista föreställning är imorgon. Ett gäng bor i Stockholm och vill hem imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund