Alldeles för dramatisk tidshoppning för min smak 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gamle ponny fick sån där pelletsboll man lägger i boxen. Tydligen var den gjord med två långa metallskruvar inuti bollen. Som dessutom skar upp benet på honom när bollen hade delat på sig.Fick åka ner och köpa ett nytt hus till lilla Räv. Han har gnagt en massa på sitt hus så skulle se hur det såg ut, visade sig att huset är ihopsatt av metallstift.
Hur i hela friden kan man konstruera och sälja hus till gnagare som är ihopsatta på det sättet!?
Obegripligt.
Men nu har han ett hus som han inte kan skada sig på iaf.
Han tog nog ensam ner Sauron och hans arméer.Känner sig upprymd var nästan roligast. Hur kan man låta sånt ta så mkt energi/värde att man blir upprymd och tro sig vunnet ett mega-slag?![]()
Jag somnade, så inte för dramatiskt för mig.Alldeles för dramatisk tidshoppning för min smak![]()
Haha ^^ dock står väl kommentatorerna, eller i alla fall en av dem, för den mesta dramatiken med hennes jäkla skrik så fort något händerJag somnade, så inte för dramatiskt för mig.![]()

Men. Kan. Hon. Sluta. Skrika.?....!Haha ^^ dock står väl kommentatorerna, eller i alla fall en av dem, för den mesta dramatiken med hennes jäkla skrik så fort något händer![]()
Ja det var ett jäkla ylandeMen. Kan. Hon. Sluta. Skrika.?....!
Jag har haft ganska stort tålamod gällande henne, men jag är imponerad över hur hon kan bli liiite sämre kommentator för varje sändning. Det är skrik och flams, korkade frågor osv osv.Ja det var ett jäkla ylande
Har en kompis som älskar henne som kommentator, jag ställer mig frågande om varför..Jag har haft ganska stort tålamod gällande henne, men jag är imponerad över hur hon kan bli liiite sämre kommentator för varje sändning. Det är skrik och flams, korkade frågor osv osv.
Låter gott, recept?En stor form potatis- och färsgratäng är klar. Behöver mest troligt inte laga mat förrän på måndag![]()