Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter gott, recept?
Vilken jäkla dag. Får jag ta på mig offerkoftan…
Det ”vanliga”. Häst är sönder, bil är sönder osv. Aldrig en sekund lugn stund i mitt liv. Alltid något ekonomiskt. O så kommer alltid kommentaren ”hade aldrig orkat med som du har det, du är så stark!”Vad har hänt?
Och lite till. I helgen skulle jag till Stockholm och se något jag drömt om sen 90-talet. Men ja.Det ”vanliga”. Häst är sönder, bil är sönder osv. Aldrig en sekund lugn stund i mitt liv. Alltid något ekonomiskt. O så kommer alltid kommentaren ”hade aldrig orkat med som du har det, du är så stark!”
Vad ska jag göra då? Ingen kan hjälpa mig, ska jag lägga mig ner o dö?
Jag ruttnade helt på att hela tiden få den typen av kommentarer. Till list frågade jag faktiskt om det var bättre att jag tog livet av mig, då blev det tyst.Det ”vanliga”. Häst är sönder, bil är sönder osv. Aldrig en sekund lugn stund i mitt liv. Alltid något ekonomiskt. O så kommer alltid kommentaren ”hade aldrig orkat med som du har det, du är så stark!”
Vad ska jag göra då? Ingen kan hjälpa mig, ska jag lägga mig ner o dö?
Går det inte att ordna så att du kommer till Sthlm ändå på något vis?Och lite till. I helgen skulle jag till Stockholm och se något jag drömt om sen 90-talet. Men ja.
Ja genom att ta ett lån. Men det känns inte riktigt bra.Går det inte att ordna så att du kommer till Sthlm ändå på något vis?
Ja.Vilken jäkla dag. Får jag ta på mig offerkoftan…