offerkoftan är slängd, nu får jag fixa grejer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland behöver man bara få bryta ihop lite innan man kan ta tag i livet igen!!offerkoftan är slängd, nu får jag fixa grejer!
Grattis på födelsedagen!Äter födelsedagsfrukost på uteplatsen. Kaffe, yoghurt och obscena mängder bär från trädgården. Barnen kommer förbi med sin pappa snart, sen ska jag nog ta bilen och åka någonstans, kanske loppis, hitta fin plats att läsa bok på eller liknande. Inga andra planer. Känns kanske både lite skönt och sorgligt![]()
GrattisÄter födelsedagsfrukost på uteplatsen. Kaffe, yoghurt och obscena mängder bär från trädgården. Barnen kommer förbi med sin pappa snart, sen ska jag nog ta bilen och åka någonstans, kanske loppis, hitta fin plats att läsa bok på eller liknande. Inga andra planer. Känns kanske både lite skönt och sorgligt![]()
Hello fresh?
Deras kassar är inte så goda
Nu är det något år sedan jag hade deras kasse, men då var jag nöjd i alla fallHar också fått en provpåse. Det kändes som att man behövde ganska mycket hemma för att få det att smaka något överhuvudtaget. Kanske deras "grej", men trodde att allt som behövdes kom med i påsen![]()
Hipp hipp hurra på din födelsedag!Äter födelsedagsfrukost på uteplatsen. Kaffe, yoghurt och obscena mängder bär från trädgården. Barnen kommer förbi med sin pappa snart, sen ska jag nog ta bilen och åka någonstans, kanske loppis, hitta fin plats att läsa bok på eller liknande. Inga andra planer. Känns kanske både lite skönt och sorgligt![]()
Grattis!!!Äter födelsedagsfrukost på uteplatsen. Kaffe, yoghurt och obscena mängder bär från trädgården. Barnen kommer förbi med sin pappa snart, sen ska jag nog ta bilen och åka någonstans, kanske loppis, hitta fin plats att läsa bok på eller liknande. Inga andra planer. Känns kanske både lite skönt och sorgligt![]()
Grattis!Äter födelsedagsfrukost på uteplatsen. Kaffe, yoghurt och obscena mängder bär från trädgården. Barnen kommer förbi med sin pappa snart, sen ska jag nog ta bilen och åka någonstans, kanske loppis, hitta fin plats att läsa bok på eller liknande. Inga andra planer. Känns kanske både lite skönt och sorgligt![]()
Sitter i ett väntrum på sjukhuset. Vill inte vara här.
Grattis på din dag, hoppas du får en trevlig dag vad du än hittar på.Äter födelsedagsfrukost på uteplatsen. Kaffe, yoghurt och obscena mängder bär från trädgården. Barnen kommer förbi med sin pappa snart, sen ska jag nog ta bilen och åka någonstans, kanske loppis, hitta fin plats att läsa bok på eller liknande. Inga andra planer. Känns kanske både lite skönt och sorgligt![]()
Vi slåss just nu mot johannesört och alsikeklöver och har även hittat stånds återigen vid järnvägen.Har varit ute och rensat en massa korsört igen. Blev rädd att jag också hade stånds växande nära hästhagen, men växtappen säger att det till 85% är grönfibbla. När jag googlar bilder tenderar jag att hålla med appen - tack och lov!