Blev klar med en tavla ikväll. Och påbörjade en ny. Festade till med lite nya kvalitetspenslar idag, kände att jag förtjänade det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är för jävligt. Förtvivlat. Hemskt. 3 veckor nu sen jag gjorde det, de förtvivlade omgångarna är inte lika långa nu. Men fy fasen alltså. Kunde börja gråta på bussen dagarna innan. Grät dagarna efter. Vid 4e dagen upplevde jag att något i min kropp skedde. Vet inte vad men förtvivlan lade sig mer som en stor sorg.Ligger och försöker andas trots att hjärtat håller på att stanna.
Jag har bokat en tid åt varulven och jag får inte luft, fattar inte hur hjärnan ska klara av att jobba de kommande dagarna.Min älskade, älskade varulv.
![]()
Jag tycker jämt det ser ut som att du skriver vers i dina inlägg, det ser så poetiskt utJag har alldeles för mycket packning
Fick meltdown på vägen till tåget då jag inte fixade all packning
Fick hjälp av en vän ner
Missade det tåg jag tänkt åka men gick bra ändå.
Nu bara det fruktade bytet i stockholm
Jag lär mig aldrig hur jag ska gå
Finns en i centralen jag brukar äta lunch på om jag hinner mellan tågen. Ligger uppe vid spår 1-10.Finns det någon bra thai-restaurang runt centralen i Stockholm? Helst inte så dyr.
Tack!Finns en i centralen jag brukar äta lunch på om jag hinner mellan tågen. Ligger uppe vid spår 1-10.
Trädgårdsföreningen ligger nära centralen, mysig park med en härlig rosenträdgård med en uteservering på cafét. Dit skulle jag gå vid finväder.Tack!
O du har väl koll på Göteborg? Risken finns att jag måste tillbringa 3 timmar där imorgon, vad bör jag göra då? Gärna äta nåt lätt.
Du har Nordstan precis i närheten med både affärer och matställenTack!
O du har väl koll på Göteborg? Risken finns att jag måste tillbringa 3 timmar där imorgon, vad bör jag göra då? Gärna äta nåt lätt.
"Kan man göra en orosanmälan på Ronny?"@Zinfernia
Skapandet av gruppen "Österlen med omnejd, minus Ronny" verkar ha triggat ett par extra nivåer av kränkt äldre herre.
Visa bifogad fil 171081
Tack!
Jo. Fruktansvärt.Är det inte fortfarande Gothia Cup? Något att tänka på.
Jo, ett tag tänkte jag att jag kunde kolla lite. Men orkar nog inte det.Är det inte fortfarande Gothia Cup? Något att tänka på.
Jo, ett tag tänkte jag att jag kunde kolla lite. Men orkar nog inte det.
Jo så är det ju såklart. Minns när min bror spelade Gothia.Jag tänkte mer på att det kan vara ganska fullt av ungdomar överallt
Tack!
Äter födelsedagsfrukost på uteplatsen. Kaffe, yoghurt och obscena mängder bär från trädgården. Barnen kommer förbi med sin pappa snart, sen ska jag nog ta bilen och åka någonstans, kanske loppis, hitta fin plats att läsa bok på eller liknande. Inga andra planer. Känns kanske både lite skönt och sorgligt![]()