Ja sonens hund vill äta min katt så det hade blivit två egna9000?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja sonens hund vill äta min katt så det hade blivit två egna9000?!![]()
Aha, då låter det lite mer rimligt.Ja sonens hund vill äta min katt så det hade blivit två egna
Det är tyvärr jättedyrt att åka tåg i Sverige (och ofta går det ju inte så jättebra heller med förseningar, osv)...Aha, då låter det lite mer rimligt.Dyrt ändå dock!
Vad spännande! Visste inte att sonen hade hund.Vi drar till Norrland
Eller ja Västerbotten
Har katt och hund, sen har sonen hund och han hänger med också
Han har också fått jobb där
app app app! Idag ska det gå utmärkt. Har 11 min bytestid i Hallsberg.Det är tyvärr jättedyrt att åka tåg i Sverige (och ofta går det ju inte så jättebra heller med förseningar, osv)...![]()
Lycka tillapp app app! Idag ska det gå utmärkt. Har 11 min bytestid i Hallsberg.
Ack! Jag minns när man kunde åka obokat vart som helst för 200 spänn!Det är tyvärr jättedyrt att åka tåg i Sverige (och ofta går det ju inte så jättebra heller med förseningar, osv)...![]()
Skitdyrt! Helt galet. Mycket dyrare än att köra bil. Synd att min bil är sönder annars hade jag kört upp.Lycka till! För det mesta går det ju bra, men det går inte bra alldeles för ofta tycker jag... Speciellt med tanke på hur dyrt det är att åka med tåg
!
Ja...Dumt då att det tjatas ovanifrån om att åka annat än med bil....Inte billigt som sagt varDet är tyvärr jättedyrt att åka tåg i Sverige (och ofta går det ju inte så jättebra heller med förseningar, osv)...![]()
Oj det är ju en lång flytt ju. Lycka till med alltVi drar till Norrland
Eller ja Västerbotten
Har katt och hund, sen har sonen hund och han hänger med också
Han har också fått jobb där
Ja, precis.Ja...Dumt då att det tjatas ovanifrån om att åka annat än med bil....Inte billigt som sagt var