Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under en period hade SJ sistaminuten-pris på biljetter. Jag kunde åka till huvudstaden i första klass för 1 kr.Ack! Jag minns när man kunde åka obokat vart som helst för 200 spänn!
Det var fina tiderUnder en period hade SJ sistaminuten-pris på biljetter. Jag kunde åka till huvudstaden i första klass för 1 kr.
Konduktören bara skakade på huvudet![]()
Hon är så bra liveI kväll är det Miss Li!![]()
Well……Lycka till! För det mesta går det ju bra, men det går inte bra alldeles för ofta tycker jag... Speciellt med tanke på hur dyrt det är att åka med tåg
!
Avregleringen har gjort det dyrare för majoriteten av resenärerna. Underhållet av järnvägarna har inte skötts ordentligt på över 70 år, de vinstdrivande sträckorna har sålts ut och SJ har inte råd att köpa in nya tåg då de ska drivas som affärsdrivande verk så norrlandslinjerna har ju fått läggas ner.Ja...Dumt då att det tjatas ovanifrån om att åka annat än med bil....Inte billigt som sagt var
Suck!!!! Och ändå ska det envisas med det där jävla Ostlänken här. Sjukt....Avregleringen har gjort det dyrare för majoriteten av resenärerna. Underhållet av järnvägarna har inte skötts ordentligt på över 70 år, de vinstdrivande sträckorna har sålts ut och SJ har inte råd att köpa in nya tåg då de ska drivas som affärsdrivande verk så norrlandslinjerna har ju fått läggas ner.![]()
![]()
Var på henne i fjol på bananpiren men mina vänner säger att hon har varit ännu bättre på LisebergHon är så bra live![]()
Ostlänken är en nödvändig kapacitetssökning av södra stambanan. Man kan absolut anse att befintliga järnvägens underhåll är alltför dåligt. Men positiva bieffekter av att bygga de nya spåren är att man både får bort stora flaskhalsar i vårt område, och att man sen kan utföra underhåll på den järnväg som finns idag utan att avstanna trafiken.Suck!!!! Och ändå ska det envisas med det där jävla Ostlänken här. Sjukt....