Nu är det nog. Skulle va framme 16.45. Nu senaste budet är 22.00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får du nån ursäkt, tro?Nu är det nog. Skulle va framme 16.45. Nu senaste budet är 22.00
Du kan skicka hit den!!! Har varit kvavt i en vecka, blir galen.Verkar bli åska här idag IGEN...Mullrar ca en mil bort just nu. Jag som vill titta på hoppningen!!
Nä fy fasen vad du råkar ut för! Det var lite småkaosigt på Stockholm C när jag var där för att byta till nattåget, det verkar väldigt struligt med tågen som går väst/öst just idag. Du har mina sympatier!Nu är det nog. Skulle va framme 16.45. Nu senaste budet är 22.00
Min arbetsgivare vill köra produkter på tåg upp till Kiruna, men de fick inte det... Tror de var tvungna att hämta på tåg typ 30 mil bort.Mm … det går att underhålla Malmbanan om Ostlänken får ökad kapacitet … Typ inte.
Malmbanan är Sveriges viktigaste järnväg och den är bara enkelspårig (med stickspår för möten). LKAB har varit tvungna att minska på malmexporten pga att Malmbanan är för dålig.
Tack! Vill ha det som du?!Nä fy fasen vad du råkar ut för! Det var lite småkaosigt på Stockholm C när jag var där för att byta till nattåget, det verkar väldigt struligt med tågen som går väst/öst just idag. Du har mina sympatier!![]()
Följetången fortsätter. Tågvärden kollar inte ens biljetter utan frågar var alla ska. Just nu sitter här några australiensare och behöver kex. Så en annan familj delar. Jag har bara lite chips kvar.Tack! Vill ha det som du?!
Jag o en till jag hängde med på stationen i alla dessa timmar har nu hoppat på tåg som inte finns i nån tidtabell. Nu när de började köra sa de att ”vi har vaskat fram detta”. Men vi har inte rätt biljetter så vi får väl se.![]()
Allt som har hänt med tågen de senaste dagarna är ju i princip bisarrt. Och så uppmanas man att välja tåg över flyg och bil...Följetången fortsätter. Tågvärden kollar inte ens biljetter utan frågar var alla ska. Just nu sitter här några australiensare och behöver kex. Så en annan familj delar. Jag har bara lite chips kvar.
Sa jag att vi nu står stilla ute i skogen?
Jag åkte hemifrån 7.25. Är nog i Stockholm kl 22.Allt som har hänt med tågen de senaste dagarna är ju i princip bisarrt. Och så uppmanas man att välja tåg över flyg och bil...Det är ju inte säkert att man har tid att spendera mycket mer tid på resande fot än man hade planerat att göra!
Jag ska begära det!Får du nån ursäkt, tro?
”
2017 bad ett tågföretag i Tokyo om ursäkt för att ha orsakat “allvarliga besvär”, efter att ett av företagets tåg avgått 20 sekunder för sent.
”
Vi slog på våran med för en stund sedan. Eller kyla på luftvärmepumpen. Så skönt. 1 timme senare och katterna har vaknat till...AC alltså, vilken grej. På 10 minuter sänkte den temperaturen i sovrummet från 27 till 20.
Fast DET har jag verkligen inte påstått. Alla som inte vill missförstå begrips nog att jag pratar om underhåll på Södra stambananMm … det går att underhålla Malmbanan om Ostlänken får ökad kapacitet … Typ inte.
Malmbanan är Sveriges viktigaste järnväg och den är bara enkelspårig (med stickspår för möten). LKAB har varit tvungna att minska på malmexporten pga att Malmbanan är för dålig.
Sen är Ostlänken bara en liten del av kapacitetssökning på Södra stambanan. Det är djupt beklagligt att regeringen bromsat järnvägsutbyggnadens övriga delar.Fast DET har jag verkligen inte påstått. Alla ska inte vill missförstå begrips nog att jag pratar om underhåll på Södra stambanan