På hotellet! O jag har tydligen bokat ”motståndarlagets” hotell 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad i hela friden betyder navestadsringen?Pust så svettigt att jobba i denna hetta. La mig en stund i solen på träbänken i ena navestadsringen och värmen mitt mellan alla betongbyggnader och skulpturer, gosh vad det brände från träet genom mina tunna plagg. Njöt en stund innan jag flydde in i den svala lokalen. Hoppas verkligen luftkonditioneringen funkar på bussen till västkusten och sambon, får nog gardera mig med extra vätska oavsett! Nu blir det skönt med långhelg och även pållan får lite ledigt.
Ring med lägenhetshis i Norrköping eller Peking.Vad i hela friden betyder navestadsringen?![]()
Precis som @Krålus svarade. Två ringar av bostäder i norpan. Bara massa betongVad i hela friden betyder navestadsringen?![]()
Okej, så helt obegripligt för alla som inte är från Norrköping dåRing med lägenhetshis i Norrköping eller Peking.
Ja eller inte från närheten. Jag är från typ 10 mil bort.Okej, så helt obegripligt för alla som inte är från Norrköping då![]()
Nä just nu lider många djur i värmen.Får dåligt samvete över lilla Räv. Han varierar mellan att springa i hjulet och ligga på mage i sandskålen. Antar att han tycker det är varmt, men jag kan tyvärr inte göra det svalare för honom. Har fönstret öppet, men det är ju lika varmt ute som inne.
Dessutom är han en långhårig hamster, så är väl därför han beter sig såhär, det har ingen tidigare hamster gjort.
En flaska med kallt vatten i buren? Som kylkloss men inte lika kallt?Får dåligt samvete över lilla Räv. Han varierar mellan att springa i hjulet och ligga på mage i sandskålen. Antar att han tycker det är varmt, men jag kan tyvärr inte göra det svalare för honom. Har fönstret öppet, men det är ju lika varmt ute som inne.
Dessutom är han en långhårig hamster, så är väl därför han beter sig såhär, det har ingen tidigare hamster gjort.
Smart! Vågar inte lägga in något iskallt, men kylskåpskallt borde vara okej.En flaska med kallt vatten i buren? Som kylkloss men inte lika kallt?
Eller till och med kyla sanden något kanske. Ge två bad så att han kan välja? Fåglar som inte badar i vatten reglerar värmen med jordbad.Smart! Vågar inte lägga in något iskallt, men kylskåpskallt borde vara okej.
Tack för tipset! Får göra det och ha tills imorgon.Eller till och med kyla sanden något kanske. Ge två bad så att han kan välja? Fåglar som inte badar i vatten reglerar värmen med jordbad.![]()
En bra kiro kan hjälpa dig på ngt besök med ryggskott.Jag har fått ryggskott! Eller ja tror de, högg till i ländryggen å sen är det kört. Kan inte stå inte gå inte sitta. Hasar runt för rörelse sägs vara bra vid ryggskott.![]()