Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pust så svettigt att jobba i denna hetta. La mig en stund i solen på träbänken i ena navestadsringen och värmen mitt mellan alla betongbyggnader och skulpturer, gosh vad det brände från träet genom mina tunna plagg. Njöt en stund innan jag flydde in i den svala lokalen. Hoppas verkligen luftkonditioneringen funkar på bussen till västkusten och sambon, får nog gardera mig med extra vätska oavsett! Nu blir det skönt med långhelg och även pållan får lite ledigt 🥰.
Vad i hela friden betyder navestadsringen? :confused:

Får dåligt samvete över lilla Räv. Han varierar mellan att springa i hjulet och ligga på mage i sandskålen. Antar att han tycker det är varmt, men jag kan tyvärr inte göra det svalare för honom. Har fönstret öppet, men det är ju lika varmt ute som inne.
Dessutom är han en långhårig hamster, så är väl därför han beter sig såhär, det har ingen tidigare hamster gjort.

Får dåligt samvete över lilla Räv. Han varierar mellan att springa i hjulet och ligga på mage i sandskålen. Antar att han tycker det är varmt, men jag kan tyvärr inte göra det svalare för honom. Har fönstret öppet, men det är ju lika varmt ute som inne.
Dessutom är han en långhårig hamster, så är väl därför han beter sig såhär, det har ingen tidigare hamster gjort.
Nä just nu lider många djur i värmen.

En flaska med kallt vatten i buren? Som kylkloss men inte lika kallt?

Lyckats bränna ryggen idag. Nåja, nån gång per sommar verkar jag alltid bränna nåt.
Har nu såndär snygg bränna man får när axlar och nacke haft hög spf, men inte ryggen nedanför :angel:

Vilken artist hon är Miss Li! Fantastisk röst, otrolig energi och en empatisk framtoning!
IMG_5790.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn