Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter parkerad inne och ser ut över min trädgård. Just nu är den onåbar.
Rosenbuskarna behöver njutas av, trädgårdslandet rensas och skördas.
Den är onåbar med helgipsat ben men den är min!

Få se hur läget är efter måndagens operation där de ska SY ihop brottet med superstark tråd.

Få se hur läget är efter måndagens operation där de ska SY ihop brottet med superstark tråd.
Har du tur o ev ber om det kanske dom nöjer sig med en knäortos och kryckor

Får du inte stödja alls på foten? Annars om det inte är blött borde du kunna ta dig ut med kryckorna, så du iaf får njuta av rosorna?

Får du inte stödja alls på foten? Annars om det inte är blött borde du kunna ta dig ut med kryckorna, så du iaf får njuta av rosorna?
Får stödja försiktigt Benet värker och min balans är usel. Klarar att förflytta mig ett par meter i taget. Vill inte riskera att falla omkull i det våta gräset här i min ensamhet. Tror det blir svårt att ta sig ner från förstubron också.
Tror allt blir bättre när brottet är fixerat. Just nu är benet "i två delar". Behöver lyfta det med händerna om jag ska lägga upp på soffan tex.
Känner mig väldigt handikappad :)
Men på måndag ska väl allt fixa sig. När de sytt ihop knäets två delar.

Får stödja försiktigt Benet värker och min balans är usel. Klarar att förflytta mig ett par meter i taget. Vill inte riskera att falla omkull i det våta gräset här i min ensamhet. Tror det blir svårt att ta sig ner från förstubron också.
Tror allt blir bättre när brottet är fixerat. Just nu är benet "i två delar". Behöver lyfta det med händerna om jag ska lägga upp på soffan tex.
Känner mig väldigt handikappad :)
Men på måndag ska väl allt fixa sig. När de sytt ihop knäets två delar.
Låter klokt att du tar det så lugnt som möjligt tills det har "pusslat ihop" dig igen :) !

Fick plötsligt jätteont när jag andas. I högra sidan men jag kan inte säga var. Ungefär vid revbenen men strålar framåt och bakåt. Hoppas att det släpper. Trodde först att det var ångest men det var det inte.
Kände ömheten litegrann tidigare men inte så att det gjorde ont när jag tog djupare andetag.

Fick plötsligt jätteont när jag andas. I högra sidan men jag kan inte säga var. Ungefär vid revbenen men strålar framåt och bakåt. Hoppas att det släpper. Trodde först att det var ångest men det var det inte.
Kände ömheten litegrann tidigare men inte så att det gjorde ont när jag tog djupare andetag.
Har du känt ömhet i musklerna innan men att det gör ont vid djupandning nu?

Fortfarande galet trött och spenderar flertalet timmar av dagen vilandes i sängen. Känns sådär inför att börja jobba igen i övermorgon 😬

Men fick iaf en stunds energi mitt på dagen och började rensa/organisera skänken jag har i syrummet. Fick slängt en del och lagt en del i säljes-högen och organiserat det som var kvar. Kändes ändå bra, även om det inte var den storstädning jag tänkt mig då jag skulle dra ut allt från hela rummet och sen sortera och organisera tillbaka igen 😅

Konstaterar att Linköping inte visar sig från sin bästa sida. Både igår och idag har det kommit skyfall strax efter vi gått ut. Just nu är vi inregnade på Hemköp.

Visa bifogad fil 172029
Skyfall? När kom du dit då? I Motala igår regnade det på morgonen. I Norrköping regnade det på kvällen. I wingfield idag det gick av utescenen 16.15 typ 17.00 satt vi och käkade och då vräkte det ner.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn