Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker undviker att lägga dom i vatten då jag tycker att de smakar mindre och blir ”sladdriga”.Apropå kantareller, A med två barnbarn var ute och plockade stora mängder, sedan la de dem i mjölvatten och när det hälldes av så var kantarellerna rena från jord. Bara ett tips.
Mamma har läst samma tips och har börjat göra så, fast med potatismjöl. Funkar fint för henne ocksåApropå kantareller, A med två barnbarn var ute och plockade stora mängder, sedan la de dem i mjölvatten och när det hälldes av så var kantarellerna rena från jord. Bara ett tips.
Fast 2 h enkel väg *2 = 4 h! Jag hade definitivt inte umgåtts mer än 2,5 timmar dåBlir lite irriterad och ledsen.
Svärmor var här i ungefär två timmar, sen ville de åka till grannkommunen och äta på värdshuset. Det är på vägen hem för dem, så vi åkte varsin bil. De umgicks med oss i typ två och en halv timme..
Då har de åkt 2 h enkel väg för att komma hem till oss.
Jag vet inte, det känns liksom lite ovärt på nåt sätt..
Vi stannar ofta längre än så när vi åker till dem. De kommer till oss ungefär två gånger om året, tycker nog de kan stanna längre än 2 h..Fast 2 h enkel väg *2 = 4 h! Jag hade definitivt inte umgåtts mer än 2,5 timmar då![]()
Jag skulle aldrig orka när jag behöver köra hem ocksåVi stannar ofta längre än så när vi åker till dem. De kommer till oss ungefär två gånger om året, tycker nog de kan stanna längre än 2 h..
Nähä, men de är två och båda har körkort.Jag skulle aldrig orka när jag behöver köra hem också![]()
Var 25 år sedan häromdagen för mig...Idag är det 10 år sedan jag började mitt nuvarande jobb![]()

Nä är ju ny vecka imorgon.Handlat toa och kökspapper och lite mer nektariner, måste passa på innan de blir värda sin vikt i guld, eller iaf silver. Nu behövs det inte handlas så mycket mer den här veckan. Av någon anledningså blir inte frysen tommare.
Jag tycker undviker att lägga dom i vatten då jag tycker att de smakar mindre och blir ”sladdriga”.