Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, och det verkar gå jättebra ibland ocksåMin senaste bil köpte jag via Kamux, är supernöjd.
Trött som gnu.
Har psykologsamtal idag. Det behövs.
Försöker planera mat till helgens lilla kalas. Vet inte alls vad vi ska bjuda på.. Något som är enkelt och går att förbereda innan vore ju bra.
Nja inte så förtjust i nån av dem..Paj? En gryta?
Nja inte så förtjust i nån av dem..
Var lite inne på det, men den känns inte så.. lunchigt? Söndagsigt?Tacos? Går ju att variera enormt. De flesta gillar det.
Potatisgratäng är jättegott men jag hade också blivit glad för att bli bjuden på tacosVar lite inne på det, men den känns inte så.. lunchigt? Söndagsigt?
Gud vad jag är gnällig och besvärlig![]()
Det kommer nog bli potatisgratäng och nånting till. Kanske. Vi får se. Outsoursar nog till mamma att fixa nåt.
Jag vet att svärfar inte gillar taco. Men på andra sidan gillar han typ ingenting känns det som. Och det är ju inte hans kalas.Potatisgratäng är jättegott men jag hade också blivit glad för att bli bjuden på tacos. Hade funkat toppen både som lunch och på en söndag för min del. Speciellt om det hade funnits både mjuka och hårda skal och en massa goda tillbehör i olika skålar.
Jag vet att svärfar inte gillar taco. Men på andra sidan gillar han typ ingenting känns det som. Och det är ju inte hans kalas.
Äh, vi får se vad det blir.