Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej men vad är det här! Vilken jättetråkig inställning från folk :mad:

Jag tog körkort i april i år, 35år gammal.
Blev manuellt, för sambon har manuell bil jag kunde övningsköra. Det gick bra det med!
Men tror absolut inte man kommer att sakna manuell kort något särskilt framöver, om man skaffar automat.
Man blir inte automatiskt dålig förare av automatkort??
Yrkeschaufförer som sagt så

När min pulsmätare började pipa om för hög puls när jag bara satt ner och använde telefonen så fick jag nog, tog av den och åkte upp till stallet. Har hängt med min fina häst i två timmar utan att tänka på hälsan, utan bara kramat, ryktat och strosat runt lite. Så välbehövligt för min mentala hälsa.

Fyller 40 idag och min pappa meddelade att han inte hade lust att gå ut och äta eftersom han va på fest igår, känns som det sammanfattar mitt år och antagligen nästa
Grattis på din dag! :heart 🥳🌸
Vilket himla tråkigt bemötande! :down: Hoppas du kan fira dig på annat vis med något du tycker om.

Var just ute och räddade in fyra deppiga och blöta hästar. De gillar egentligen inte att stå på box men nu får de stå där och torka några timmar iallafall.
Nu ska jag måla!

Fyller 40 idag och min pappa meddelade att han inte hade lust att gå ut och äta eftersom han va på fest igår, känns som det sammanfattar mitt år och antagligen nästa
Grattis på födelsedagen! hoppas din pappa blir bättre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka