Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i stugan på landet och eldar i kaminen för att få lite anständig värme. Har tänt lite värmeljus också, de ger illusion av att kylan börjar ge sig. Tackochlov för att vi satte in innanfönstren förra gången vi var här. I morgon blir det att räfsa löv. Och gå på julmarknad!

Har fått min nya telefon! Snygg! Nästan synd att dölja med fodralet känner jag, nu när jag ser båda! Eller?

Men det är nytt telefonkort, nytt simkort helt, då följer inget med från början, man kan inte ordna det på något vis? SMS, bilder, telefonnummer osv? Behövde byta då det inte gick att fixa över. Inte hela världen, förrän nu efter när jag kom på allt det....
Namnlös.webp

Har fått min nya telefon! Snygg! Nästan synd att dölja med fodralet känner jag, nu när jag ser båda! Eller?

Men det är nytt telefonkort, nytt simkort helt, då följer inget med från början, man kan inte ordna det på något vis? SMS, bilder, telefonnummer osv? Behövde byta då det inte gick att fixa över. Inte hela världen, förrän nu efter när jag kom på allt det....
Visa bifogad fil 176367
Är det en Samsung Galaxy? Om det är det finns Smart Switch-appen där man flyttar över innehåll från gammal enhet

Men jag trodde den skulle vara mindre än den jag har, men det är den inte, den är någon mm längre och bredare faktiskt! Och det är ändå den lilla varianten av Samsung galaxy 25, undrar hur enorm den stora är :D

Känner samma! Har till och med köpt samma modell i åratal för förändring är ju jobbigt 🫣

Det är också positivt att modellen nu är väldigt gammal och bara blir billigare för varje gång 😁
Jag förstår exakt!!! Jag förstår inte de som byter en gång om året eller så, min gamla blir 7 i februari så kände dags för en ny nu, och Samsung galaxy har jag i stort sett haft hela tiden, kan inte tänka mig att byta sort liksom... jag är SÅ nöjd med den jag har! Har varit nöjd med alla mina och man har inte kunnat se på utsidan att de är så gamla, inte en repa liksom, plånboksfodral och skärmskydd hela tiden.

Vilken har du? Alla kommer där med iPhone och jag nästan skriker :D Nej, Samsung så klart :D

Nyss återuppstått från de döda, passande såhär på Halloween. Värsta migränanfallet på länge. :down: Men mitt i eländet är jag lycklig för hur snäll och förstående hund jag har, som bara väckt mig för frukost och ett par toapauser, sen återgått till att vila med mig. :heart

Att bli sårad är en sak. Men att inte få en ursäkt från något håll upprör mig.
Försöker släppa det men det är så jävla drygt.
Har tagit helg. Ätit 15 bitar sushi och ska snart hugga in på choklad som jag fick av en så himla fin arbetskompis.
IMG_7491.webp

Frusen och hungrig. Men ska nog ta och fixa stallet före mat. Så kan vi ha myshäng i soffan sen. Är helt kaputt i huvudet efter att ha gjort lite saker igår. Så idag har jag gjort typ noll.
Sambo har slocknat med hundarna på sig i soffan. Söta de är allihop! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka