Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jo ,jag har visst nordeabanken också, den hade jag glömt i all hast :D

Tack, får testa i morgon!
Jag låste bakdosan till sparbanken så det är kört både med pass och bankdosa så jag får gå till banken där............................
Ouf..

Varsågod, inte för länge sen fixa flytta över bankid själv och bara häromdagen guida sambon med så har koll :laugh:

Släppt ut hundarna en liten stund och sedan delade vi på lite ost och jag tog ett glas vin. Vi hörde det knapra under golvet och hon var väldigt intresserad av vad som kunde finnas därunder, jag hoppas hon blir en råttdräpare av rang! :devil:

I morgon ska jag plocka ihop ute, ta kort på hundana och skicka till gamla matte, lägga upp här, plocka lite äpplen och sen åka in till stan och träffa @MJLee på en fika på Söder, eller om det blir på söndag. Nästan lite sugen att titta på upploppet på Hubertusjakten. Många år sedan jag vann och blev omskriven i DN. Dagens Industri hade salige Hasse Wallman som favorit. Så synd att han ridit vidare på sin Kolingen. 😢

Hindrena ser dock väldigt tråkiga ut, ingen stenmur, inga picnicbord på Djurgården, ingen vattenrutschkana, ingen bäddad säng, inga parksoffor, det var mer sållning tidigare! 😂Vi älskade våra jakter, älsklingpållan och jag. :heart

Nu har alla lagt sig för natten, bara Wilma som vandrar runt lite efter att nyss ha klivit upp från sängen. Hundarna sover på golvet och Skrutt under täcket bakom min rumpa. :heart

Dags för lite regnljud från YT, sänker volymen till 20 och lyssnar på

Har dragit igång kaminen :) . Så fort det känns ljust nog ska jag upp och fortsätta arbetet på vinden. Idag står grundning (innan tapet) av gipsskivor, samt första strykning av golvlister, på schemat :) ! Allting går rätt snabbt och smidigt när man slipper maskera... :wtf:

Sonen har deklarerat att halloween nu är slut och alla dekorationer ska bort, för nu är det minsann jul! 🤣🤣 Vi är inte helt överens om det faktiskt. 😅

Funderar på att beställa nya hantlar, behöver tyngre. Ska bara enas med mig själv om lämplig vikt först.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka