Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh fy fan lider med dig.Bihåleinflammation som nu gått ut i tänderna. Äääääääh.. nu hoppar jag i säng!
Jag hann tänka va 17 är fint i chucky. Halloweenhjärna liksom.Sett The Life of Chuck, himla fin film.
Nu ser jag otroligt mycket fram emot The Long Walk, men VÅGAR inte tro att den ska ha blivit bra. Men hoppas![]()
Den har ju blivit väldigt rosad! Känns som att jag väntat på The Long Walk i typ tjugo år, så jag väntar bara lite till på rätt kväll att sätta mig och titta!Sett The Life of Chuck, himla fin film.
Nu ser jag otroligt mycket fram emot The Long Walk, men VÅGAR inte tro att den ska ha blivit bra. Men hoppas![]()
Dit gick min allra första tanke också. Jag tänkte att det kommit en till uppföljare, eller typ prequel.Jag hann tänka va 17 är fint i chucky. Halloweenhjärna liksom.![]()
Känner exakt sammaDen har ju blivit väldigt rosad! Känns som att jag väntat på The Long Walk i typ tjugo år, så jag väntar bara lite till på rätt kväll att sätta mig och titta!![]()
Det är en av mina favoritböcker genom tiderna, jag har både läst och lyssnat sönder den på svenska såväl som engelska!Känner exakt samma
Men är mycket nervösare än jag trodde. Är väl för att boken är så orimligt bra.
Ja!! Helt enkeltDet är en av mina favoritböcker genom tiderna, jag har både läst och lyssnat sönder den på svenska såväl som engelska!Generellt gillar jag verkligen Bachman-böckerna, de är mycket mörkare och mer mänskliga än de senare.
Den här har de ju dessutom lovat, lovat och lovat igen att de ska filmatisera! Jag minns senast att den lades på is på grund av Covid, men på sätt och vis är det kanske lika bra att de väntat så länge - King har ju fått uppsving och produktionerna idag är mycket bättre än för femton -tjugo år sedan.
Äsch, tre-fyra inlägg är knappast trådkap.Ja!! Helt enkelt
Eller älskar alla, men den mörka mänskligheten i Bachmanböckerna är något helt otroligt som du säger.
Men ska jag fortsätta ranta om Stephen King kanske jag ska flytta mig till bok-tråden
Edit:
Running Man ja, minns när jag läst den och såg den första filmatiseringen med Schwarzenegger. Var kanske inte vad jag föreställt mig
Väldigt synd om de misslyckats igen dock…
Se om du kan få Rinexin utskrivet, den är överlägsen när bihålorna sväller igen!Bihåleinflammation som nu gått ut i tänderna. Äääääääh.. nu hoppar jag i säng!
Sett The Life of Chuck, himla fin film.
Den har ju blivit väldigt rosad! Känns som att jag väntat på The Long Walk i typ tjugo år, så jag väntar bara lite till på rätt kväll att sätta mig och titta!![]()
Bihåleinflammation som nu gått ut i tänderna. Äääääääh.. nu hoppar jag i säng!