Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska just gå ut och göra detsamma. Gissar att regnHATAREN har fått nog.Var just ute och räddade in fyra deppiga och blöta hästar. De gillar egentligen inte att stå på box men nu får de stå där och torka några timmar iallafall.
Nu ska jag måla!
Fyller 40 idag och min pappa meddelade att han inte hade lust att gå ut och äta eftersom han va på fest igår, känns som det sammanfattar mitt år och antagligen nästa
Är det sånt spänne som är på arbetsskor tex så ja chansen är överhängande.Var såna med vridspänne
Finns risk att jag aldrig köper andra sen
Ett stort GrattisFyller 40 idag och min pappa meddelade att han inte hade lust att gå ut och äta eftersom han va på fest igår, känns som det sammanfattar mitt år och antagligen nästa
Helt underbart ju!krÄr det sånt spänne som är på arbetsskor tex så ja chansen är överhängande.
Sluta klaga.Men kan vården sluta att boka in mig på besök. Nu fick jag ett meddelande att jag blivit kallad till VC läkare den 2 december. Imorgon ska jag till ortopeden, nästa vecka till diabetes och magnetröntgen och om den inte visar något så vidare till yrsel och balanskliniken. Plus stockholms syncentral. Grump.
Misskött benbrott läkt på den här korta tiden? Hos en gammal diabetiker?Hemma. Tog bara ca en och en halv timme, men då fungerade buss bytena också. Nu har jag ont i armen igen eftersom jag tvingades hänga den rakt ner. Jag hade hoppats att den läkts nu, men det kanske bara är inbillning, förhoppningsvis.
Glöm det, det kan ta månader att läka men man brukar kunna använda armen tidigare.Hemma. Tog bara ca en och en halv timme, men då fungerade buss bytena också. Nu har jag ont i armen igen eftersom jag tvingades hänga den rakt ner. Jag hade hoppats att den läkts nu, men det kanske bara är inbillning, förhoppningsvis.
Misskött benbrott läkt på den här korta tiden? Hos en gammal diabetiker?
Dröm vidare.
Allt läker sämre om man har diab1.
Hur mångas veckor ska du ha mitellan?
Varken ponnyn jag hjälper till med eller hans hagkompis var glad åt vädret idag. Båda vägrade gå ut från stallet när de skulle ut i hagen igen, fick muta ponnyn med godis.Stackars Ove-hästen höll på att drunkna idag ute i hagen. Ingen annan häst kan ha det så hemskt! Och lilla Pacman-hästen kunde ju bara drömma om att ens TITTA på HANS GRIND.
När jag släppt honom i boxen och vände mig om hörde jag hur det dundrade där inne. Han kastade sig så fort han hann och rullade runt och sprattlade ihärdigt och panerade sig med spån och hö. Sur ruskning efter med ihopskrynklad näsa och öronen bakåt. Lite torkning med älskade handduken..
Sen var livet på topp igen. Svänger fort i hockey och för rödhåriga gubbhästar..
Visa bifogad fil 176945
Ibland är det skönt med hungrig ponny och inte typ kräset fullblod.Varken ponnyn jag hjälper till med eller hans hagkompis var glad åt vädret idag. Båda vägrade gå ut från stallet när de skulle ut i hagen igen, fick muta ponnyn med godis.![]()
Verkligen!Ibland är det skönt med hungrig ponny och inte typ kräset fullblod.![]()