Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma. Tog bara ca en och en halv timme, men då fungerade buss bytena också. Nu har jag ont i armen igen eftersom jag tvingades hänga den rakt ner. Jag hade hoppats att den läkts nu, men det kanske bara är inbillning, förhoppningsvis.

Men kan vården sluta att boka in mig på besök. Nu fick jag ett meddelande att jag blivit kallad till VC läkare den 2 december. Imorgon ska jag till ortopeden, nästa vecka till diabetes och magnetröntgen och om den inte visar något så vidare till yrsel och balanskliniken. Plus stockholms syncentral. Grump.
Sluta klaga.
Vården kallar inte för att de tycker det är kul.
Du har sjukdomar och tillstånd som behöver konrolleras. Gå på dina besök. Basta.

Hemma. Tog bara ca en och en halv timme, men då fungerade buss bytena också. Nu har jag ont i armen igen eftersom jag tvingades hänga den rakt ner. Jag hade hoppats att den läkts nu, men det kanske bara är inbillning, förhoppningsvis.
Misskött benbrott läkt på den här korta tiden? Hos en gammal diabetiker?
Dröm vidare. ;)
Allt läker sämre om man har diab1.
Hur mångas veckor ska du ha mitellan?

Glöm det, det kan ta månader att läka men man brukar kunna använda armen tidigare.
Antar att orto kommer hänvisa dig till fysio nu

Stackars Ove-hästen höll på att drunkna idag ute i hagen. Ingen annan häst kan ha det så hemskt! Och lilla Pacman-hästen kunde ju bara drömma om att ens TITTA på HANS GRIND. 🙄
När jag släppt honom i boxen och vände mig om hörde jag hur det dundrade där inne. Han kastade sig så fort han hann och rullade runt och sprattlade ihärdigt och panerade sig med spån och hö. Sur ruskning efter med ihopskrynklad näsa och öronen bakåt. Lite torkning med älskade handduken..
Sen var livet på topp igen. Svänger fort i hockey och för rödhåriga gubbhästar.. 😅
Tino lycka efter regn.webp

Stackars Ove-hästen höll på att drunkna idag ute i hagen. Ingen annan häst kan ha det så hemskt! Och lilla Pacman-hästen kunde ju bara drömma om att ens TITTA på HANS GRIND. 🙄
När jag släppt honom i boxen och vände mig om hörde jag hur det dundrade där inne. Han kastade sig så fort han hann och rullade runt och sprattlade ihärdigt och panerade sig med spån och hö. Sur ruskning efter med ihopskrynklad näsa och öronen bakåt. Lite torkning med älskade handduken..
Sen var livet på topp igen. Svänger fort i hockey och för rödhåriga gubbhästar.. 😅
Visa bifogad fil 176945
Varken ponnyn jag hjälper till med eller hans hagkompis var glad åt vädret idag. Båda vägrade gå ut från stallet när de skulle ut i hagen igen, fick muta ponnyn med godis. 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Autistic meltdown
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka