Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaccinationen gick strålande! Bästa hittills i hans livTidigare veckor har det känts som att sjukskrivningen haft effekt, men denna veckan har varit tung och seg. Har gått ok att jobba och känt mig klar i huvudet, men trött och nere den mesta övriga tiden.
Kom iväg på massage idag efter jobbet och hoppas att det ska ge en bättre känsla fysiskt iaf, och fick tips från massören att kolla upp hormonnivåerna då jag ligger bra till för (för)klimakterie och många symptom stämmer. Ska ta tag idet.
Snart iväg igen och vaccinera hundarna. Hade varit väldigt skönt om det gick smidigt, då jag vet att det kommer kännas tungt om Sparven tycker det blir för jobbigt. Men är en kompis som ska vaccinera, och vi är sista kunderna för dagen, så hoppas vi med tillgänglig tid ska få det att funka bra![]()
Svågern son ramlade i spiraltrappa förra helgen. Han är närmare 40. Det blev inte bra.Jag har kommit fram till att det borde finnas en åldersgräns för att ramla i trappor. En övre åldersgräns alltså. Någon gång över tjugo eller så är det tamefan inte lämpligt längre.![]()
Ouch! Hoppas han är på bättringsvägen.Svågern son ramlade i spiraltrappa förra helgen. Han är närmare 40. Det blev inte bra.
Har inte kollat uppdateringar nu. Hjärnblödning sas det först jag tror det var blödning på hjärnan frakturer i ansiktet och hand. Han kunde skriva på ansiktsboken under söndagen. I lördags sas det att han skulle till Uppsala för operation/er av hand och ansikte.Ouch! Hoppas han är på bättringsvägen.
jag är glad att det bara var trappan till fasanerna som fick mig på fall ändå, men jisses vad jag kommer att vara gul och blå och stel imorgon. Jag visste att det skulle hända en vacker dag, den blir så förbaskat halkig när det regnar. Trätrappa utomhus i Skottland liksom.
Varför gjorde du inte det när du handlade tomater idag?Ska börja med min lammstek på söndag så ska åka och handla isbergssallad och minimjölk imorgon.
Varför gjorde du inte det när du handlade tomater idag?
Wow, det var verkligen inte så mycket med tanke på bekvämligheten! Jag saknar verkligen inte delad tvättstuga.Hade tvättstugan men hämtat upp allt nu. Ska nog prata med värden om att jag vill få en tvättmaskin installerad, kostar ett påslag på 125 kr/månad och då kan jag tvätta när jag vill och spara lakan och täcken till tvättstugan.![]()
Men nej, så hemskt!Satt och scrollade på fb idag och fick upp en artikel från Expressen. Stod något i stil med "Kvinna hittad i dike. Förare smet" tänkte lite i förbifarten "oj vad hemskt" och tänkte inte mer på det. Sedan fick jag beskedet att kvinnan i diket var en av mina vänner![]()
![]()
Men oj, vad fruktansvärt.Satt och scrollade på fb idag och fick upp en artikel från Expressen. Stod något i stil med "Kvinna hittad i dike. Förare smet" tänkte lite i förbifarten "oj vad hemskt" och tänkte inte mer på det. Sedan fick jag beskedet att kvinnan i diket var en av mina vänner![]()
![]()