Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tidigare veckor har det känts som att sjukskrivningen haft effekt, men denna veckan har varit tung och seg. Har gått ok att jobba och känt mig klar i huvudet, men trött och nere den mesta övriga tiden.

Kom iväg på massage idag efter jobbet och hoppas att det ska ge en bättre känsla fysiskt iaf, och fick tips från massören att kolla upp hormonnivåerna då jag ligger bra till för (för)klimakterie och många symptom stämmer. Ska ta tag idet.

Snart iväg igen och vaccinera hundarna. Hade varit väldigt skönt om det gick smidigt, då jag vet att det kommer kännas tungt om Sparven tycker det blir för jobbigt. Men är en kompis som ska vaccinera, och vi är sista kunderna för dagen, så hoppas vi med tillgänglig tid ska få det att funka bra 🤞
Vaccinationen gick strålande! Bästa hittills i hans liv 🤩

Svågern son ramlade i spiraltrappa förra helgen. Han är närmare 40. Det blev inte bra.
Ouch! Hoppas han är på bättringsvägen. <3
jag är glad att det bara var trappan till fasanerna som fick mig på fall ändå, men jisses vad jag kommer att vara gul och blå och stel imorgon. Jag visste att det skulle hända en vacker dag, den blir så förbaskat halkig när det regnar. Trätrappa utomhus i Skottland liksom.

Ouch! Hoppas han är på bättringsvägen. <3
jag är glad att det bara var trappan till fasanerna som fick mig på fall ändå, men jisses vad jag kommer att vara gul och blå och stel imorgon. Jag visste att det skulle hända en vacker dag, den blir så förbaskat halkig när det regnar. Trätrappa utomhus i Skottland liksom.
Har inte kollat uppdateringar nu. Hjärnblödning sas det först jag tror det var blödning på hjärnan frakturer i ansiktet och hand. Han kunde skriva på ansiktsboken under söndagen. I lördags sas det att han skulle till Uppsala för operation/er av hand och ansikte.

Allmän information för alla fina bukare utifall någon undrat hur det är med Asko. Jag mår helt okej och jobbet rullar på. Blir lite fullt upp på jobbet ibland och jag spenderar all fritid på att ta igen mig känns det ibland som 😅
Men har buke i bakhuvudet, undrar ibland hur det är med er och det känns skönt att veta att den här fina umgänget finns om man skulle behöva det 🥰
Så jag har inte glömt buke, livet rullar på så snabbt ibland att veckor har gått förbi sedan sist man tittade in. Hoppas att allt är bra med er och kram på er alla! :heart

Hade tvättstugan men hämtat upp allt nu. Ska nog prata med värden om att jag vill få en tvättmaskin installerad, kostar ett påslag på 125 kr/månad och då kan jag tvätta när jag vill och spara lakan och täcken till tvättstugan. :up:

Satt och scrollade på fb idag och fick upp en artikel från Expressen. Stod något i stil med "Kvinna hittad i dike. Förare smet" tänkte lite i förbifarten "oj vad hemskt" och tänkte inte mer på det. Sedan fick jag beskedet att kvinnan i diket var en av mina vänner :cry: :cry:

Hade tvättstugan men hämtat upp allt nu. Ska nog prata med värden om att jag vill få en tvättmaskin installerad, kostar ett påslag på 125 kr/månad och då kan jag tvätta när jag vill och spara lakan och täcken till tvättstugan. :up:
Wow, det var verkligen inte så mycket med tanke på bekvämligheten! Jag saknar verkligen inte delad tvättstuga.

Satt och scrollade på fb idag och fick upp en artikel från Expressen. Stod något i stil med "Kvinna hittad i dike. Förare smet" tänkte lite i förbifarten "oj vad hemskt" och tänkte inte mer på det. Sedan fick jag beskedet att kvinnan i diket var en av mina vänner :cry: :cry:
Men nej, så hemskt! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Dejtingtråden 39
  • Valvaka!

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka