Tack för tipset! Behövde något nytt att titta på.Börjat titta på en lovande bra norsk serie. Nepobaby på SVTplay![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset! Behövde något nytt att titta på.Börjat titta på en lovande bra norsk serie. Nepobaby på SVTplay![]()
Havreknäcke!
Nä!Havreknäcke!![]()
Hade tänkt fråga detta förut, finns inte knäckebröd där borta?![]()
Jag tror att du och jag har lite olika syn på "stan"![]()
Jag upptäckte häromveckan Ryvita pumpkin seed & oat och har faktiskt inte saknat svenskt knäckebröd lika mycket sedan dess, helt samma sak är det såklart inte men det kan vara värt att testa när du ätit dig igenom det senaste SverigepaketetNä!Det finns EN sort på IKEA men ute i butik går det inte at hitta. Lite olika varianter på Ryevita men det r inte riktigt knäckebröd, mer brödsmulor och sågspån som någon limmat ihop.
Skumt nog finns pågens skorpor däremot.![]()
Jag är rätt säker på att jag provat alla tillgängliga och det är ändå inte samma sak. Fortfarande den där sågspånskänslan...men visst kan jag ge det en chans!Jag upptäckte häromveckan Ryvita pumpkin seed & oat och har faktiskt inte saknat svenskt knäckebröd lika mycket sedan dess, helt samma sak är det såklart inte men det kan vara värt att testa när du ätit dig igenom det senaste Sverigepaketet![]()
Nä!Det finns EN sort på IKEA men ute i butik går det inte at hitta. Lite olika varianter på Ryevita men det r inte riktigt knäckebröd, mer brödsmulor och sågspån som någon limmat ihop.
Skumt nog finns pågens skorpor däremot.![]()
Jojo, om du bor i London och vill betala tredubbla priset.Scandi kitchen och totally swedish har en hel del om du inte har sett detHär på mitt Waitrose har de pågens gifflar, kändes väldigt otippat!
Jojo, om du bor i London och vill betala tredubbla priset.
Men ja! Gifflarna har då och då otippat dykt upp på Sainsbury's här också men jag vt ju inte om du ersätter knäckebröd?![]()
Jag tror jag har kollat någon gång och det har de nog, men det föll mycket riktigt på priserna tror jag. Herregud liksom!Har de inte delivery upp till er? Men visst är det dyrt! Beställer sällan därifrån, bara om jag får cravings av salmiakbalkar
Jag kan ersätta hela kostcirkeln med gifflar![]()
Jag tror jag har kollat någon gång och det har de nog, men det föll mycket riktigt på priserna tror jag. Herregud liksom!
Jag övervägde att gå in när jag var nere för att fixa passet för fem år sedan men var inte säker på om jag skulle ha råd med en macka, och det var utan frakt.![]()
Nej men skämt åsido tror jag faktiskt det är billigare att beställa direkt från Sverige. På riktigt.
Fair!
Men jag har pepparkaksballerina nu och... wow!![]()