Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Joggat, handlat, tvättat en maskin.
Fått ett nytt batteri till termometern så nu vet jag att det bara var -2 på dagens runda.
Lyssnar på Albin och Arvid, så bra.
IMG_7700.webp

Funderar på dagens mat och om jag orkar laga något eller ska se om jag hittar något att värma ifrån frysen.
Ser på skidskytte som tydligen pågår i ett blåsigt Idre.

På väg till gymmet, planen är att ta en ordentlig promenad på löpbandet. Lämnade in ett paket till ombudet på vägen.

Jag tänkte ta en promenad om en stund men hade helt glömt bort att det ska vara ett arrangemang utanför där jag bor idag

Vet inte om jag vågar lämna katten ensam om de gör sound check medan jag är borta - rutorna brukar skallra något vansinnigt när volymen blir så hög :crazy:

Brr, känner mig ruggig. Känns som jag hela tiden är på väg att bli rejält förkyld men det blir inget mer än ont i halsen, lite snorig. Har extremt inte lust att börja med min lammstek men det blir bra när den är i ugnen.

Jobbat, varit ute och lekt lite med hundarna, tagit hand om hästarna och nu vilar jag lir. Knappt sovit på hela natten.

Ska plocka fram det jag behöver på konferensen senare ikväll. I morgon bitti vattna hästarna innan jag kör norrut. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund