Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill att frakturen ska läka inom rimlig tid måte du nog sluta upp med allt sådant trams. Och det är liksom inte bra att hålla på att proppa i sig en massa värktabletter i onödan heller.Ouch. Varit igång och släpat på en massa mat med en motsträvig dramaten som sjunger på sista versen. Har inte känt av nyckelbenet mycket. Men nu plötsligt börjar den bråka. Kanske tog i lite för mycket. Nåja, några panadol och sängen är inte en dum idé.
Vad är det för fel på bilen?Har hoppat på hästarnas drickbaljor och badkar för att få hål på isen.
Jag måste åka iväg och köpa så jag kan bygga med frigolit och skum igen. Men bilenvågar jag köra?
Och varför finns det ingen bil till salu i närheten jag kan köpa? Och banken återkommer inte heller. Det går bra nu.
Oljeläckage, troligen från turbon. Jag har bytt massa grejer men en mekaniker tror det är oljan nu. Ska sälja den billigare och köpa annan bil. Typ helst igår.Vad är det för fel på bilen?
Aha. Jag hade för ungefär 10 år sedan en volvo 940 med oljeläckage från turbon. Det skulle bli så dyrt att fixa att det verkligen inte var lönt, så jag bytte också bil då. Sålde volvon för 500 kr till dåvarande mekaniker som kom och hämtade bilen så jag blev av med den. Köpte sedan Hondan, som nu tyärr nu också måste bytas bort....Oljeläckage, troligen från turbon. Jag har bytt massa grejer men en mekaniker tror det är oljan nu. Ska sälja den billigare och köpa annan bil. Typ helst igår.
Ja det är skit. Jag försöker sälja den för runt 60 000 kr nu. Nån som kan fixa kan göra det för 10-15. Men ska jag göra det ligger det troligen på 35-50. O de sa att de måste upplysa kunden om det reparationskostnaderna är över 16% av bilens värde. Men det ska med sägas att det är inte helt säkert att det är det som är felet, det kan vara en sensor för 500 kr också, egr ventil etc. Men jag orkar inte.Aha. Jag hade för ungefär 10 år sedan en volvo 940 med oljeläckage från turbon. Det skulle bli så dyrt att fixa att det verkligen inte var lönt, så jag bytte också bil då. Sålde volvon för 500 kr till dåvarande mekaniker som kom och hämtade bilen så jag blev av med den. Köpte sedan Hondan, som nu tyärr nu också måste bytas bort....