Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag förstår rätt så åker du på alla konserter själv? Så coolt å modigt! Önskar jag vågade mer
Vad är du rädd för? Hur menar du att det är modigt?
Har alltid åkt själv kors och tvärs över världen för vad det än är jag vill göra
Funderar på att åka 2 timmars tåg till Stockholm för att se en film om två veckor, den sänds bara där och vet ingen som skulle vilja följa med. Var på Kent i våras själv trots väskförbud osv.
Alternativet är att inte göra sakerna, och det skulle jag "sakna" mer än eventuellt sällskap

Har alltid åkt själv kors och tvärs över världen för vad det än är jag vill göra
Funderar på att åka 2 timmars tåg till Stockholm för att se en film om två veckor, den sänds bara där och vet ingen som skulle vilja följa med. Var på Kent i våras själv trots väskförbud osv.
Alternativet är att inte göra sakerna, och det skulle jag "sakna" mer än eventuellt sällskap
Jag är en sådan utan mod.
Jag kan inte svara på vad det är jag är rädd för heller, men ställer du samma fråga till andra när det gäller andra rädslor?

Jag avstår för att jag saknar sällskap pga brist på mod. Jag har beviljad färdtjänst tex (så att jag skulle kunna ta mig lite längre bort än runt hörnet här med buss typ) och har inte ens mod att använda det för längre resor pga brist på mod att använda det för jag vet inte hur det fungerar och ingen mod att göra det ensam. Tänka sig att alla inte fungerar som en själv, så förvånande ändå...

Vaknade vid tre och somnade inte om ordentligt efter det.
Blir nog en lång dag….
-4 ute.
Joggat 4 km och sitter nu under filten.
Ska hämta macka och java.

Jag tycker också att det är jättemodigt! Tror att det är rätt ovanligt att vara som du och inte tveka över att åka "kors och tvärs över världen" på egen hand.

Ny vecka. Känns som att jag kommer att kunna andas ut lite efter denna veckan är över. Hoppas på att höra från bilfirman idag om det blir hämtning imorgon (bör det bli). Sedan måste jag kontakta min mekaniker som jag lånar bilen av och bestämma lämning av den, plus att han samtidigt ska överta min gamla bil... Kommer att kännas väldigt skönt att ha allt detta klart och undanstökat! Denna vecka måste jag dock ta tag lite i den där inlämningsuppgiften som ska in senast den 1 december - tiden går SÅ fort :nailbiting: !! Snart är det jul 🤪:D!!

Skickat iväg barnen till skolan/förskola och pappavecka. Idag har jag semester! Även tisdag och onsdag men då ska jag åka bort. Idag är jag hemma, känns nästan olagligt att vara hemma en vardag utan att vara sjuk :o Ska se på spåret och dricka te innan jag tar tag i min garderob igen.

Klev precis upp. Somnade innan 22 och har bara haft ett fåtal uppvak, inklusive ett längre där Iza spann konstant och klättrade i ansiktet på mig för att få gos. Det är spännande att vara gravid 😅 Har aldrig kunnat sova så här mycket.

Har tagit ledigt och okejat flex för nästa veckas horse show äventyr 🥳
Är så otroligt glad att det kommer gå! Jag kommer få pausa lite då och då bara för att vila foten och se till att den är glad, och hoppas hoppas den inte hittar på några dumheter.

Just inkommit till kontoret/butiken och lyssnar med i ett teamsmöte med dålig täckning. Redigt tråkigt då det är ganska intressant.

Kallt som satan när jag tog hästarna imorses men ändå skönt med en sen start

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn