Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt är jag stolt idag. Var nere till anläggningen och hämtade vattenprover och då stod en godispåsar på bordet som en transportör tar med. För en gångs skull var det gott godis och jag gick därifrån utan att ta något. Kanske kanske kanske börjar jag få ordning på sockerberoendet :banana:

Varit hos psykologen. Kom typ tio minuter sent fastän jag började köra dit tidigare än jag brukar. Fick krypköra från Hisingen till Mölndal. Men ja, första gången på fem år jag är sen, så kändes okej ändå.
Skönt att det gick bra att köra bil för dig öht :up:
Läser man blaskorna så är det ju snorhalt och riktigt eländigt i trafiken i och runt Gbg.
Jag tänker ringa bror ikväll och få en statusrapport.

Tog med alla grejer hem. Lika bra, det skulle bli riktigt uschligt väder imorgon.

Försökte gå en promenad med barnvagnen innan. Var bara att vända, kramsnön klabbade ihop i hjulen. Nackdelen med sulky.
Skulle verkligen behöva en promenad.. Nåja, det kommer fler dagar.

1000014315.webp

Måste skryta upp hur vackert det var utomhus idag, inget snöfall. Dock -20 som kallast 🥶

Ska ut med hunden en snabb promis och sedan till SöS. Förhoppningsvis gör hon både 1 och 2. Hon brukar gå ut även på kvällen men får hålla sig tills jag kommer hem igen. Gissar att det blir en bit efter åtta.

Första dagen uppe på 75% jobb. Galet trött då förmiddagens tillsyn blev lite krånglig med kylan och bråkande bilar. Så nu blir det inga större aktiviteter resten av dagen mer än vila. Inte lika trött som första dagarna på 50% iaf, så framsteg tänker jag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39