Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det inte regler för sånt hos er? Med veckovila och så?Jag VILL INTE gå till jobbet idag. Chefen är inte inne idag men hon jobbar imorgon. Tror jag ska be om en semesterdag, eller till och med två? En för att sova och en för att vara ledig. jag är verkligen helt körd. Tror det är fyra veckor utan en ledig dag nu, kan vara mer.
Har absolut ingen aning om vad jag vill!Har du kommit på vad du vill göra när du blir vuxen eller fejkar du lika mycket som jag gör?![]()
Har ni ingen arbetstidslag eller bryr sig arbetsgivaren inte om den?Jag VILL INTE gå till jobbet idag. Chefen är inte inne idag men hon jobbar imorgon. Tror jag ska be om en semesterdag, eller till och med två? En för att sova och en för att vara ledig. jag är verkligen helt körd. Tror det är fyra veckor utan en ledig dag nu, kan vara mer.
Jag gissar att mycket av problemet inte enbart är jobbet på hotellet utan att @Sel även har privata kunder utanför arbetstid?Har ni ingen arbetstidslag eller bryr sig arbetsgivaren inte om den?
Det finns en EU-lag (eller kanske direktiv, inte helt hundra på vad) om veckovila, men den gäller ju inte hos dig.
Varför ska det vara så svårt för?Har absolut ingen aning om vad jag vill!
Förstår inte heller varför det ska vara så svårt! Men tror det är ett personlighetsdrag, min ena förälder är exakt samma.Varför ska det vara så svårt för?
Mvh vill eventuellt plugga men vill definitivt inte ha mer csnlån
Det var kallt på stallet idag, men lilla haflingern var nöjd och glad över snön och kylan och tuffade på fint i tömkörningen idag.
Stannade till och handlade på vägen hem, unnar mig tacos till middag idag.