Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom hem sent idag, var tvungen att handla på vägen hem från jobbet och kom iväg från jobbet lite väl sent eftersom det var så trevligt att prata med kollegan när vi slutat.

Så, nu är klockan snart 22. Innan jag lägger mig behöver jag skriva en liten text till en tidning, förbereda lite för imorgon och bestämma mig för om jag ska tvätta eller inte. Imorgon ska jag stå i monter på ett evenemang hela dagen, sedan hem till en bekanting för middag och så. Blir nog bra, men jag längtar åter igen efter en ledig dag.

Jag har precis insett att mitt svenska bankkort har gått ut och att jag behöver ett nytt. Mycket märkligt att jag inte fått ett helt automagiskt... Men jag antar att jag bara kan logga in på internetbanken och beställa ett?

Sitter och försöker fixa passtid på ambassaden (igen). Det är verkligen så själadödande och i princip omöjligt. Egentligen vill jag faktiskt inte åka hem, men efter samtal med föräldrarna där mor började gråta får jag väl försöka i alla fall. <3 Det känns dessutom skrämmande att sitta utan pass i skuggan av att kollegans förälder gick bort och hon var tvungen att resa hem.

Jag har för övrigt helgen på mig att komma med önskningar till Sverigepaketet! Bara små saker dock, det är knappt om plats efter allt hårdbröd. :D Någon som har någon kul småsak/nyhet jag borde prova?

Gav benet av lammsteken till Misty. Hon är galen och åt upp halva benet, alltså gnagde inte på det utan åt upp det! Fiskade fram vad som var kvar ur hennes mun och slängde det. Bara hon nu inte börjar kräkas.
Oj! inte så klokt! Man ska inte ge kokta/tillagade ben till hundar och katter. Var riktigt uppmärksam nu så att ingenting har fastnat i tarm eller mage.
Kräkning är förmodligen bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn