Och många timmar ska man spendera på jobbet, så förhoppningsvis hittar man något roligtJag tänker att jag har i alla fall minst 25 år kvar innan pension såatteh
Men ja, det vore kanske nått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och många timmar ska man spendera på jobbet, så förhoppningsvis hittar man något roligtJag tänker att jag har i alla fall minst 25 år kvar innan pension såatteh
Men ja, det vore kanske nått.
Helikopter för yrsel lät helt vansinnigt?yrseln kommer och går
Lovade ssk på Falk att ringa 1177 om det inte gav med sig.
Vill dock undvika att de ser det som akut
Då blir det helikopter och det fixar jag nog inte
EXAKT!Och många timmar ska man spendera på jobbet, så förhoppningsvis hittar man något roligt
Hon bor rätt långt från närmaste akutmottagning så det är inte helt orimligt med helikopter.Helikopter för yrsel lät helt vansinnigt?
Har dom inga ambulanser?Hon bor rätt långt från närmaste akutmottagning så det är inte helt orimligt med helikopter.
Man kan ju faktiskt bo så oländigt till att helikopter sparar både tid och liv.Har dom inga ambulanser?
Finns säkert någon timme bortHar dom inga ambulanser?
Oj! inte så klokt! Man ska inte ge kokta/tillagade ben till hundar och katter. Var riktigt uppmärksam nu så att ingenting har fastnat i tarm eller mage.Gav benet av lammsteken till Misty. Hon är galen och åt upp halva benet, alltså gnagde inte på det utan åt upp det! Fiskade fram vad som var kvar ur hennes mun och slängde det. Bara hon nu inte börjar kräkas.
är hon inte van med det så bered dig på att torka golv eller springa ut o in halva nattenGav benet av lammsteken till Misty. Hon är galen och åt upp halva benet,n alltså gnagde inte på det utan åt upp det! Fiskade fram vad som var kvar ur hennes mun och slängde det. Bara hon nu inte börjar kräkas.
Även om de bara gnager ska man aldrig ge tillagade ben till hund eller katt. De flisar. Jag hoppas allt går bra.JäklarBorde ha förstått att hon inte bara skulle gnaga som de flesta hundar gör.
Även om de bara gnager ska man aldrig ge tillagade ben till hund eller katt. De flisar. Jag hoppas allt går bra.![]()