Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag glömde jag plattan på på 9an med en kastrull med bara lite vatten i.
Klädde på mig och bäbis och gick två varv ute runt huset i sakta mak, gick in och plockade ur tvättmaskinen innan han kräktes lite, så jag gick in i köket för att hämta papper....
😩😩

Nu blir det en spisvakt i julklapp!

Är helt slut idag. Har legat 1,5 h på varma köksgolvet med hundarna iom inte orkat gå upp typ.
Måste se till att äta ngt.
Ska nog svänga ihop en snabb kaka. Den obligatoriska F1-kakan inför F1-kollande. Jag lär drabbas av det vi kallar F1-koma. Både jag och sambo somnar ofta när vi ser just F1. Trots att det är så spännande och vi VILL se. Skumt! 😅

Har precis hämtat upp tvätten. Behöver tvätta igen men det var i princip fullbokat t.o.m. 29e. Mysko! Brukar alltid finnas tider dagtid på veckorna.
Vill vika handdukarna innan de blir skrynkliga men det är så triiiiiist … :meh:

Satte mig på bussen mot stan och i centrum hoppar det på en grabb som checkar alla boxar för någon som kan vara på slir med gängkriminalitet. Jag sitter längst fram och har väskan på sätet bredvid mig, han frågar om han kan få sitta där och jag svarar självklart och flyttar på den. Sen sitter han och spanar oroligt bakåt hela bussresan. Det finns gott om platser, men han vill sitta där fram och jag tänker i mitt stilla sinne att jag hoppas att det inte är någon längre bak som han försöker undvika. När vi till slut hoppar av bussen ser jag att han har en kartong med sånna där kolor som skolklasser säljer bakom oss vid platsen för väskorna. Det är den han har kollat bak på, och nu släpar av bussen.

Tror ni någon kände sig dum 🙃 🤡

Idag glömde jag plattan på på 9an med en kastrull med bara lite vatten i.
Klädde på mig och bäbis och gick två varv ute runt huset i sakta mak, gick in och plockade ur tvättmaskinen innan han kräktes lite, så jag gick in i köket för att hämta papper....
😩😩

Nu blir det en spisvakt i julklapp!
Åhh det händer titt som tätt här. En gång var det lågor på spisen. Jaja huset står kvar.

Jag gör ingenting och känner mest för att fortsätta göra ingenting faktiskt. Skulle behöva lite ledigt efter den senaste tiden, lite semester vore på sin plats? Hoppas jag får igenom min semesterönskan till jul-semester alla jobbdagar under jul- och nyårshelgerna, skulle bli två veckors ledigt totalt, men inte många semesterdagar använda ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund