Då är inte vi värstHär ser man knappt handen framför sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är inte vi värstHär ser man knappt handen framför sig
När män älskar sin häst-tjej i dess naturliga element, då är dom värda att hålla iSambon kom just in i stallet när jag skulle gå ut och vi krockade nästan. Han möttes av en med pannlampa som halkat snett och nästan skymde synen så att jag fick hålla huvudet snett, iklädd hans för stora jacka, släpande på höpåsar, skottkärra och en knallgul kraftfoderskopa hängd i halsduken på bröstet.
Inte så läcker direkt. Men effektiv!![]()
Han garvade och sa ngt om ”Jaja.. bra kvinna reder sig själv eller?”När män älskar sin häst-tjej i dess naturliga element, då är dom värda att hålla i![]()
De ger dig väl lite "plåster på såren"/goodwill, tänker jagKöpte en flaska Zeta olivolja som var något oxiderad (härsken), reklamerade till Zeta som godtog och ersatte med en värdecheck på 150 kr. Men oljan kostade bara 79,90, funderar på om jag skall mejla tillbaka och säga att beloppet är fel och för mycket?
Jag har tittat på det, men de låser sig tydligen om de blivit helt döda? Jag ska prova i alla fall, funkar det inte har jag ju inte förlorat nåt.Brukar gå att byta batterier i dem. Jag gjorde det nyligen.
Är lite på samma spår, men med vantarFrysit sedan jag kom hem, men kom nu på den smarta idén att ta på mig en mössa. Plötsligt blev jag lite varmare.
Fryser om händerna också, men kan inte scrolla med vantar. Haha.Är lite på samma spår, men med vantar
Och kanske varmare sockor.
Och varm choklad![]()
Sålde lotter på julmarknad i helgen.Fryser om händerna också, men kan inte scrolla med vantar. Haha.![]()
Låter ju perfekt!Sålde lotter på julmarknad i helgen.
En av vinsterna var stickade handskar med fingertoppar man kunde scrolla med![]()